اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

اردوهای سازندگی اهرم توسعه کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: محرومیت‌زدایی به‌وی‍ژه در روستاها و مناطق مرزی از اولویت‌های اجرای اردوهای سازندگی است.

اردوهای سازندگی اهرم توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری طرح اردوهای هجرت در شهرکرد، اظهار داشت: معنویت‌افزایی، تعمیق باورهای دینی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر برخوردار در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری از اهداف اصلی اجرای اردوهای سازندگی است.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته 50 درصد اردوهای جهادی هجرت دانش‏آموزی و 100 درصد اردوهای یک روزه صالحین مساجد و محلات به حلقه‌های صالحین تخصیص یافته است.

مرادی با اشاره به چشم‌انداز بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی زمینه اشتغالی‌زایی و کارآفرینی را فراهم کرده و اهداف دیگر این طرح استفاده از نیروی نشاط جوانان، فرهنگ‌سازی، معنویت‌بخشی و پر کردن اوقات فراغت جوانان است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با تاکید بر ضرورت پیشتاز بودن بسیجیان در همه عرصه‌ها، گفت: با توجه به اینکه طرح‌های هجرت نگاه خدمت به مردم دارد و مجاهدت فی سبیل الله است، تاثیرات این سازندگی دو چندان خواهد بود.

وی نتایج اردوهای هجرت را، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی با ترویج فرهنگ کار و تلاش دانست و ادامه داد: عام‌المنفعه بودن، کمک در کاهش هزینه‌های دولت و افزایش رضایتمندی مردم از نظام اسلامی از جمله اثرات مثبت اردوهای جهادی است.

مرادی افزود: بسیج علاوه بر اینکه در دفاع مقدس حضوری موفق داشته در عرصه‌های سازندگی و عمران و آبادانی کشور و همچنین در حوزه‌های فرهنگی نیز بسیار تاثیرگذار بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی طرح هجرت، خاطرنشان کرد: پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، جوانان و استفاده بهتر از نیروی جوانی و نشاط آنها و خدمات‌رسانی و کمک به محرومین جامعه از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول