اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

دولت احمدی‎نژاد کشور را به یک کارگاه سازندگی تبدیل کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: دولت احمدی‎نژاد توانسته کشور و استان گلستان را به یک کارگاه سازندگی تبدیل کند که این اقدام به معنای رسیدن به نقطه مطلوب نیست بلکه باید گام‎ها سریع‎تر و محکم‎تر برداشته شوند.

دولت احمدی‎نژاد کشور را به یک کارگاه سازندگی تبدیل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: فضای خوبی بین اعضای شورای تامین وجود دارد همچنین در حوزه‎های امنیتی و انتظامی در سطح استان با تعامل مثبتی که وجود دارد هر ساله شاهد افزایش کشفیات و کاهش جرائم در استان هستیم.

وی با بیان اینکه در دولت‎های نهم و دهم شاهد پروژه‎های اساسی و کلیدی در استان بوده‎ایم تصریح کرد: وقتی می‎خواهیم برای استان و کشور برنامه‎ریزی کنیم قطعا ایده‎آل‎ها در نظر گرفته می‎شوند و در راستای آن برنامه‎ریزی‎ها شکل می‎گیرد و بر همین مبنا، این پیشرفت‎ها در سطح کشور به وجود آمده است.

استاندار گلستان ادامه داد: با وجود وزرای توانمند و باکفایت دولت‎های نهم و دهم به جرأت می‎توان گفت ما برای آمدن هر وزیر در هر 31 استانِ کشور، پروژه قابل افتتاح داریم که این نشان از تلاش و تکاپو در جای جای سرزمین پهناور ایران اسلامی است.

قناعت متذکر شد: قانون نانوشته‎ای در گذشته وجود داشت مبنی بر اینکه سال هشتم دولت معمولا کارها تعطیل و یا از سرعت نزولی برخوردار می‎شوند اما سال هشتم دولت احمدی‎نژاد نشان داد کار و تلاش در این دولت، همانند سال اول آن است به طوری که پروژه‎ها و طرح‎های جدیدی هنوز در حال برنامه‎ریزی و در دست اقدام است و تمام تلاش دولت، وزرا و مدیران بر این موضوع اصلی معطوف شده که کار و تلاش در دولت احمدی‎نژاد برای خدمت بی‎منت به مردم در حرکت است.

وی یادآور شد: تعامل خوب مدیران و نمایندگان سبب شده تا هیچ فضای چالشی و ناموجه در استان نداشته باشیم که روند این موضوع سبب سرعت چرخش حرکت توسعه‎ای و اقتصاد استان خواهد بود.

وی به گزارش مختصری از برگزاری انتخابات پرداخت و افزود: با همکاری ستاد انتخابات استان و هیئت‎های نظارت، بازرسی و شورای تامین، انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در گلستان به شایستگی برگزار شد.

استاندار گلستان گفت: درصد خوب مشارکت با حضور مردم در انتخابات سبب شد تا رتبه پنجم را همچون دوره قبلی کسب کنیم و از لحاظ رشد مشارکت بین هشت استان اول کشور، رتبه اول کشوری را در زمینه مشارکت به دست آوریم که رشد بیش از 9 درصد را نسبت به دوره‎های قبل نشان می‎دهد.

قناعت با بیان اینکه در مرحله اول انتخابات حوزه انتخابیه علی‎آبادکتول توانست رتبه اول کشوری را در انتخابات کاملا مکانیزه کسب کند اذعان کرد: در مرحله دوم انتخابات نیز حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا نیز با برگزاری انتخابات مکانیزه توانست رتبه خوبی کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: استان گلستان این آمادگی را دارد که برای انتخابات ریاست جمهوری که در خرداد سال 1392 برگزار می‎شود انتخابات را به صورت کاملا مکانیزه برگزار کند.

استاندار گلستان علاوه بر آمادگی استان از سفر چهارم هیئت دولت اظهار داشت: این آمادگی و ظرفیت در استان وجود دارد که سفرهای یک روزه رئیس جمهور را برای افتتاح پروژه‎هایی نظیر راه جنگل گلستان، سد کبودوال، سد دانشمند، کمربندی آق‎قلا، بیمارستان‎های گنبدکاووس، علی‎آبادکتول، مینودشت، آزادشهر، فاز اول بندر خواجه‎نفس و 5 هزار واحد مسکن مهر در استان داشته باشیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول