اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بازرگانی ریگان:

نبود تعزیرات حکومتی موجب بی‌نظمی بازار شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بازرگانی شهرستان ریگان گفت: نبود اداره تعزیرات حکومتی در ریگان موجب بی‌نظمی در بازار این شهرستان شده است.

نبود تعزیرات حکومتی موجب بی‌نظمی بازار شده است

پرویز جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازرگانی و تعزیرات مکمل هم هستند، نبود تعزیرات حکومتی در ریگان موجب کندی نظارت‌ها و بی‌نظمی در بازار شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه پرونده‌های متشکله بازرگانی باید به شهرستان همجوار بم که در فاصله 100 کیلومتری با مرکز شهرستان قرار دارد، تأثیر زیادی در پیشگیری تخلفات ندارد.

جلالی بیان داشت: با توجه به اینکه حساسیت‌هایی در بازار وجود دارد، مسئولان ذیربط کمک کنند تا نمایندگی تعزیرات در این شهرستان محروم و البته پررونق در بخش بازرگانی و بازار راه‌اندازی شود.

سرپرست اداره بازرگانی شهرستان ریگان گفت: از ابتدای اردیبهشت سال‌جاری تاکنون با نظارت‌های صورت گرفته بیش از 70 پرونده برای متخلفان صنفی تشکیل شده که در راستای امر پیشگیری تأثیر زیادی نداشته است.

جلالی افزود: با همکاری اماکن و مجمع امر صنفی و بدون اداره تعزیرات 20 واحد صنفی متخلف که بدون پروانه کسب و تخلفات متعدد بودند، پلمپ شدند.

وی تصریح کرد: در شهرستان ریگان بیش از 2 هزار واحد صنفی فعال وجود دارد که در قالب 10 اتحادیه و یک مجمع امور صنفی هستند و از ابتدای راه‌اندازی نمایندگی اداره بازرگانی در این شهرستان حدود 700 واحد صنفی ساماندهی شده‌اند.

جلالی از برنامه‌ریزی‌های جدید اداره بازرگانی در بخش تنظیم بازار در ریگان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه کمبودها و مشکلات زیادی در این شهرستان وجود دارد اما با کمک فرماندار شهرستان که تلاش زیادی در راستای ساماندهی بازار و کمک به بازرگانی  و تمام مسئولان داشتند امیدواریم بتوانیم حامی حقوقی اصناف باشیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول