اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی خبر داد

ارسال 366 پرونده به تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی از ارسال 366 پرونده به این مجموعه طی ماه گذشته خبر داد و گفت:‌ این پرونده‌ها در ارتباط با قاچاق سوخت بوده است.

ارسال 366 پرونده به تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد سیدالموسوی در جمع مسئولان شهرستان بیرجند به بیان گزارشی از عملکرد این مجموعه پرداخت و اظهار داشت: پرونده‌های مذکور دارای تخلفات بالایی است که اکثرا این تخلفات توسط شرکت‌هایی از خارج استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: تشریفات قانونی برای این پرونده‌ها انجام شده و این مجموعه تمام تلاش خود را برای به نتیجه رساندن این پرونده‌ها به کار گرفته است.

معاون تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین پرونده‌هایی در ارتباط با قاچاق سوخت در سطح عرضه نیز به این مجموعه ارجاع شده علاوه بر این پرونده‌هایی در ارتباط با قاچاق کالاهای آرایشی و بهداشتی نیز به این مجموعه ارجاع شده است.

*گشت مشترک تعزیرات حکومتی با سازمان‌های مربوط

سیدالموسوی به گزارش عملکرد این مجموعه در ایام نوروز اشاره کرد و یادآور شد: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز که از تاریخ 15 اسفندماه سال گذشته تا تاریخ 15 فروردین‌ماه سال جاری توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اجرا شد این مجموعه‌ نیز گشت‌های مشترکی را با کارشناسان این سازمان‌ها انجام داده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این گشت‌های مشترکی با اداره کل میراث فرهنگی، شرکت نفت و اداره کل حمل و نقل استان انجام داده‌ایم و این هماهنگی با این مجموعه‌ها در تعزیرات وجود داشته است.

معاون تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: 80 درصد پرونده‌هایی که از اداره کل حمل و نقل استان به این مجموعه ارجاع شده تاکنون به نتیجه رسیده است.

سید‌الموسوی در مورد پرونده‌های تجهیزات ماهواره‌ای نیز گفت: پیش از این بر اساس قانون، تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به این پرونده‌ها را نداشت که این مسئله عوض شده و در حال حاضر تعزیرات صلاحیت رسیدگی به این پرونده‌ها را نیز پیدا کرده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول