اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی فومن خبر داد

راه‌اندازی کشیک ویژه تعزیرات حکومتی فومن

خبرگزاری فارس: رئیس تعزیرات حکومتی فومن از راه‌اندازی کشیک ویژه تعزیرات حکومتی این شهرستان از 29 اسفند جاری خبر داد.

راه‌اندازی کشیک ویژه تعزیرات حکومتی فومن

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، مسعود طالب‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان با بیان اینکه تعزیرات حکومتی فومن در دو محور کشیک نوروزی و تشدید کشیک‌های نظارتی در ایام نوروز فعالیت می‌کند، اظهار داشت: کشیک‌های تعزیرات حکومتی فومن از 15 اسفند تا 15 فروردین 91 همه روزه فعال بوده و اولویت فعالیت آنها بازرسی از صنف‌های ارزاق عمومی شامل خواروبار فروشی، سوپرمارکت و نانوایی‌ها است.

وی افزود: همزمان با در پیش بودن سال نو از 29 اسفند کشیک ویژه فومن نیز فعال می‌شود و تعزیرات حکومتی فومن این آمادگی را دارد که در ایام نوروز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تخلفات و گزارشات مردم رسیدگی کند که مسافران و مهمانان نوروزی می‌توانند در صورت مشاهده گران‌فروشی، کم‌فروشی و تخلف از طرف صنف‌ها با شماره تلفن شبانه‌روزی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند و یا اینکه مستقیما به اداره تعزیرات حکومتی این شهر مراجعه کنند.

این مسئول، با بیان اینکه تعزیرات حکومتی بر تنظیم بازار و تقویت آن و همچنین عملکرد اصناف نظارت مستقیم دارد، اذعان داشت: در ایام نوروز تعزیرات حکومتی بر تقویت و تنظیم بازار فومن و شهرک تاریخی ماسوله بازرسی و نظارت مستقیم دارد و از هرگونه تخلف، گران‌فروشی و کم‌فروشی جلوگیری می‌شود.

وی، تعزیرات حکومتی فومن را دارای شعبه اختصاصی دانست و تصریح کرد: قاچاق کالا به صورت ویژه در شعبه قاچاق این اداره رسیدگی می‌شود که به طور متوسط ماهانه در سطح شهرستان فومن 2 تا 3 فقره قاچاق کالا کشف می‌شود.

 طالب‌پور خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته قاچاق گوشی تلفن همراه، سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شد.

 به گفته وی، در هفته گذشته یک واحد صنفی به صورت عرضه خارج از شبکه توزیع اقدام به عرضه 3 تن برنج یارانه‌ای به اردبیل کرد که توسط ماموران انتظامی کشف و متخلف به بیش از 10 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول