اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد

ایجاد شعبه‌های نوروزی تعزیرات حکومتی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از استقرار شعب کشیک تعزیرات حکومتی مازندران با حضور روسای شعبه‌ها خبر داد.

ایجاد شعبه‌های نوروزی تعزیرات حکومتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران، مهدی عباسی با اشاره به ضرورت بررسی فوری پرونده تخلفات در ایام نوروز تصریح کرد: برای تحقق این مسئله شعبه‌های ویژه در تمام شهرستان‌های استان ایجاد می‌شود.

وی اظهار گفت: در ساری دو شعبه و سایر شهرستان‌های استان نیز یک شعبه وِیژه برای رسیدگی به پرونده‌های تخلف بازار ایجاد می‌شود و این شعبه‌ها هر روز در ایام نوروز فعال و به صورت ویژه به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان است عنوان کرد: اگر چه بررسی و صدور حکم برای پرونده‌های سنگین نیاز به کار کار شناسی دارد اما اطاله دادرسی در این اداره معنی ندارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: عملکرد تعزیرات حکومتی تقابل با مردم و کسبه و بازاریان نیست بلکه مایه آرامش و اطمینان مردم است.

عباسی درباره عملکرد این ادراه در سال 90 گفت: در این مدت 33 هزار و 148 فقره پرونده وارده که از این تعداد با توجه به مانده قبلی 39هزار و 323 فقره مختومه و متخلفان به مبلغ 50 میلیارد و 919 میلیون و 957 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند و هم چنین در این مدت یک‌هزار و 111 فقره پرونده نانوایی‌های متخلف وارده که یک هزار و 63 فقره آن مختومه و متخلفان این بخش به مبلغ 893 میلیون و 687 هزار و 685 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی درباره گشت مشترک با دیگر دستگاه‌های اجرایی گفت: در این یک بیش از 4 هزار و 850 مورد گشت انجام شد که از این تعداد یک‌هزار و 895 فقره پرونده تشکیل شد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول