اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

تعدیل شده تندر 90 به بازار می‌آید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تعدیل شده خودروی تندر 90 تا پایان امسال وارد بازار خودرو می‌شود.

تعدیل شده تندر 90 به بازار می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نعمت‌الله پوستین‌دوز عصر جمعه در جریان سفر به اردبیل و در بازدید از طرح خودروسازی این شهر اظهار داشت: با نظر مشتریان و دیدگاه آنها در خودروی فعلی تندر 90 تغییراتی اعمال شده و قرار است با عنوان SR وارد بازار خودرو شود.

این مسئول این خودرو را محصول مشترک سایپا و رنو اعلام کرد و افزود: این نخستین محصولی است که با برند سایپا و رنو وارد بازار خودروی ایران می‌شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ویژگی‌های این خودرو را سرعت و شتاب بیشتر، ایمنی کامل‌تر، ایجاد کیسه هوا و همچنین تغییرات در قسمت سپر، صندوق عقب، شیشه چراغ‌های عقب تندر اعلام کرد.

پوستین‌دوز اضافه کرد: دو محصول جدید شرکت سایپا بنام "NEW CERATOO" و "SR" امسال وارد بازار شده و پیش‌بینی می‌کنیم با استقبال خوب مشتریان روبه‌رو شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود طی ماه‌های آینده 10 هزار خودرو پیش فروش شود گفت: خودروهای پیش فروش شده تا پایان امسال تحویل مشتریان می‌شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین خاطرنشان کرد: محصول اول شرکت سایپا بنامNEW CERATOO از برند کیا است که کار نصب و راه‌اندازی خطوط تولید آن در شرکت سایپا در حال انجام است و در نیمه دوم سال جاری وارد بازار خواهد شد.

پوستین‌دوز با بیان اینکه SR نخستین محصول مشترک رنو و سایپاست، اذعان داشت: قیمت این دو خودرو نیز طبق تفاهمنامه با سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و ستاد تعیین قیمت خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول