اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل تعزیرات حکومتی بوشهر اعلام کرد

شعب کشیک تعزیرات حکومتی بوشهر در نوروز فعال است

خبرگزاری فارس: اداره کل تعزیرات حکومتی بوشهر گفت: شعب کشیک تعزیرات حکومتی بوشهر در نوروز فعال است.

شعب کشیک تعزیرات حکومتی بوشهر در نوروز فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی بوشهر،تعدادی از واحدهای صنفی متخلف در تعزیرات حکومتی بوشهر به نصب پارچه تخلف محکوم شدند.

بر اساس این گزارش، پرونده تخلف واحدهای صنفی شهرستان بوشهر در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی و تعدادی از این واحدهای متخلف که پرونده‌های تخلف آنان در مدت یکسال از تعداد سه فقره بیشتر شده بود و به دفعات گزارشات مردمی و بازرسان نظارت بر بازار موید تخلف واحدهای مذکور بود با رای شعب رسیدگی کننده تعزیرات حکومتی بوشهر علاوه بر پرداخت جزای نقدی محکوم به نصب پارچه تخلف بر سر درب واحد صنفی شده و رای صادره اجرا شد، ضمن اینکه این واحدها در خیابان اصلی بوشهر واقع شده‌اند.

در این گزارش آمده است: گشت‌های ویژه مشترک بازرسی از واحدهای صنفی با حضور دستگاه‌های مرتبط و روسای شعب تعزیرات حکومتی به صورت ویژه در ایام پایانی سال در سطح استان فعال بوده و در ایام تعطیلات نوروزی نیز شعب کشیک تعزیرات حکومتی آماده رسیدگی به هر نوع تخلف در حدود موضوع قانون نظام صنفی و بازار است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول