اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شیر پگاه گلستان مطرح کرد

‌کمبود شیر در گلستان / تلاطم عجیبی در بازار وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شیر پگاه استان گلستان گفت: نهاده‎های دامی باید به طور مستمر در اختیار دامدار قرار بگیرد و اگر در تولید شیر به روند افزایشی نرسیم همچنان با کمبود مواجه‎ خواهیم بود.

‌کمبود شیر در گلستان / تلاطم عجیبی در بازار وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حمیدرضا سمیعی ‌در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران استان اظهار داشت: اکثر محصولات شرکت از سوددهی خارج شده و به سمت زیان‎ده پیش رفته است و همین امر سبب شده تا شرکت تعادل دخل و خرج خود را نداشته باشد.

وی خواستار ارائه تمهیدات مناسب از سوی مسئولان استانی شد تا مانع وضعیت نابهنجار وضعیت شیر در استان شوند و اذعان کرد: با برنامه‎ریزی صحیح در این زمینه می‎توان زمان گذر را به خوبی سپری کرد.

مدیرعامل شرکت شیر پگاه گلستان بیان کرد: بخشی از دامداری‎ها کمتر از ظرفیت تولید کار می‎کنند که این روند مشکلاتی در حوزه تولید شیر خام به وجود می‌آورد.

سمیعی اذعان کرد: اگر قرار است تلاطم در بازار شیر از بین برود باید بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود که این یک اصل در حوزه اقتصادی است و باید این تمهیدات به طور مستمر اجرا شود.

وی با بیان اینکه در ارائه محصولات شرکت شیر پگاه گلستان به هیچ وجه از مواد نگهدارنده استفاده نمی‎شود خاطر نشان کرد: مواد نگهدارنده مطلقا تائید نمی‎شود و اگر بناست از بهداشت جامعه مراقبت کنیم باید از این روش توزیع شیر در استان جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت شیر پگاه گلستان در خصوص صادرات این شرکت بیان کرد: در سال گذشته به کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان صادرات فرآورده‎های شیری صورت گرفت.

به گفته سمیعی استان‎های گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان جامعه هدف شرکت پگاه گلستان است.

وی با بیان اینکه خامه عسل به عنوان محصول جدید در سبد شرکت پگاه گلستان قرار گرفته است یادآور شد: تولیدات محصول جدید در راستای تحقق شعار سال صورت گرفته است و اگر در این زمینه مسئولان با اعطای وام کم‎بهره کمک کنند یقینا در افزایش قدرت خرید مؤثر خواهند بود.

مدیرعامل شرکت شیر پگاه گلستان اظهار داشت: با تمهیدی که دولت برای در اختیار قرار دادن نهاده‎های دامی اندیشیده است امیدواریم به تعادل قیمت شیر در بازار برسیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول