اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی کانون پرورشی کرمان خبر داد

ارسال 250 قصه به جشنواره قصه‌های قرآنی کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: 250 قصه به دبیرخانه جشنواره قصه‌های قرآنی استان کرمان ارسال شده است.

ارسال 250 قصه به جشنواره قصه‌های قرآنی کرمان

فاطمه جعفرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: هدف از برپایی جشنواره قصه‌های قرآنی آشنایی بیشتر مربیان و اعضا با قصه‌ها و آموزه‌های قرآنی و شناسایی استعدادها و پرورش آنها است.

وی با بیان اینکه در برگزاری جشنواره قصه‌های قرآنی بر جنبه آموزشی تأکید شده است، تصریح کرد: حضور بچه‌ها به عنوان قصه‌گوی قرآنی یکی از جنبه‌های مثبت این جشنواره است.

جعفرزاده استقبال مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از دومین جشنواره قرآنی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: بیش از 250 قصه قرآنی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: 50 مربی کانون و 200 کودک و نوجوان برای قصه‌گویی در جشنواره قصه‌های قرآنی استان کرمان اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیر جشنواره قصه‌های قرآنی استان کرمان ارائه قصه‌های پنهان قرآنی را از مهم‌ترین برنامه‌های برگزاری جشنواره مذکور برشمرد و افزود: تاکنون با بررسی‌های انجام شده از منابع مختلف بیش از 80 قصه قرآنی انتخاب شده است.

جعفری عنوان کرد: اگر چه بعضی از قصه قرآنی انتخاب شده به صورت مشترک هستند، اما با زاویه دید و پرداخت‌های مختلف قصه‌گویی می‌شوند.

وی گفت: تنوع موضوعی در قصه‌ها بسیار زیاد است و قصه‌ها قبل از جشنواره از لحاظ سندیت و مرتبط بودن با درک و فهم بچه‌ها و همچنین از نظر پرداخت داستان و جذابیت آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جعفری ابراز داشت: داوری قصه‌گویی‌ها از تیرماه سال‌جاری به صورت حوزه‌ای در استان کرمان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول