اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار:

ارائه هنرمندانه مفاهیم قرآنی تأثیر دوچندانی بر مخاطب می‌گذارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: ارائه مفاهیم قرآن کریم در قالب‌های هنری کار بسیار ارزشمندی است که تأثیر در مخاطب را دوچندان می‌کند.

ارائه هنرمندانه مفاهیم قرآنی تأثیر دوچندانی بر مخاطب می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مجید عسکری عصر امروز در مراسم افتتاح طرح کشوری نمایشگاه ترجمه تصویری از سوره مبارکه واقعه اظهار کرد: در این نمایشگاه 32 اثر از سه هنرمند خراسانی در سبک نقاشی رنگ روغن به نمایش گذاشته شده است که ترجمه سوره مبارکه واقعه را به صورتی جذاب به تصویر کشیده است و می‌تواند در جذب همه مخاطبان در همه سنین خانم‌ها و آقایان به ‌ویژه علاقه‌مندان قرآن کریم و هنرهای قرآنی موثر واقع شود.

وی تصریح کرد: دبیر این نمایشگاه آقای غلامعلی دمساز با 30 سال سابقه هنری عضو نوقلمان ایران است که در حاشیه این نمایشگاه کتاب قصه‌های قرآن به قلم ایشان و هم‌چنین تابلوهای معرق آیات قرآن عرضه می‌شود و تمام تابلوها توسط ایشان برای بازدید کنندگان مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

وی افزود: این طرح که زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور است به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و دیگر نهادها به میزبانی نگارخانه اسرار خانه فرهنگ دانشجو برپا شده است.

وی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به اعجاز قرآن کریم و اهمیت این سوره اشاره کرد و ادامه داد: معجزه جاویدان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) با بیانی گویا و زیبا راه سعادت انسان را ترسیم می‌کند و روشنی‌بخش ذهن و روان حق‌جویان است و فضایل بسیار سوره مبارکه واقعه و تأکید پیشوایان دین بر یادگیری و مداومت قرائت این سوره حاکی از جایگاه ویژه این سوره دارد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول