اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد یزد:

جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی در اردکان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد از برگزاری همایش ملی صنایع دستی با مضامین قرآنی در شهرستان اردکان خبر داد.

جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی در اردکان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، هادی ورشویی در جلسه هماهنگی این همایش، ضمن دعوت از تمامی هنرمندان از سراسر کشور برای شرکت در این همایش اظهار داشت: اردکان این پتانسیل را دارد که این همایش را حتی از مرکز استان گسترده‌تر برگزار کند و اداره ارشاد این شهرستان به عنوان دبیرخانه دائمی این همایش می‌تواند در سال‌های آتی نیز ایفای نقش کند.

وی هدف از برگزاری این همایش را آشنایی بیشتر هنرمندان رشته‌های مختلف با مضامین والای قرآنی عنوان کرد.

ورشویی خاطرنشان کرد: این همایش با دریافت آثار هنرمندان در پنج رشته فرش، نگارگری، خوشنویسی، قلم‌زنی و معرق در شهرستان اردکان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان نیز در این مراسم اظهار داشت: این همایش نخستین‌بار در سال گذشته در مرکز استان یزد برگزار شد و با استقبال بسیار خوب هنرمندان سراسر کشور مواجه شد.

مهدی واحدیان افزود: با توجه به اینکه زمان‌بندی این همایش به صورت دوسالانه است، مقدمات اجرای این همایش در پایان سال 91 و ابتدای سال 92 پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار بالایی در شهرستان اردکان در زمینه برگزاری این همایش وجود دارد که باید از تمامی آنها برای هرچه پربارتر و باشکوه‌تر شدن این برنامه فرهنگی ملی استفاده کرد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول