اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن‌ الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

حضور 1300 زنجانی در دوره‌های تربیت معلم قرآنی

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن‌ الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یک هزار و 360 زنجانی در دوره‌های روخوانی و روانخوانی تربیت معلم قرآنی نام‌نویسی کرده‌اند.

حضور 1300 زنجانی در دوره‌های تربیت معلم قرآنی

علی کوثری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استقبال قرآن‌‌آموزان و قرآن‌‌دوستان از دوره‌های تربیت معلم قرآن بسیار عالی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 360 نفر در سامانه دوره‌های روخوانی و روانخوانی تربیت معلم قرآن نام‌نویسی کرده‌اند، خاطر‌نشان کرد: قبل از حضور ثبت‌نام کنندگان در دوره‌های تربیت معلم آزمون و تست اولیه‌ای توسط اساتید برجسته کشوری در رشته قرآن از جمله استاد زعیم و استاد یاری‌گل از شرکت‌کنندگان گرفته شده است.

مسئول دارالقرآن‌ الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع و با توجه به برگزاری آزمون اولیه در حال حاضر 10 درصد از شرکت‌کنندگان و ثبت‌نام‌کنندگان مجاز به حضور در دوره‌های روانخوانی و روخوانی تربیت معلم قرآن شدند، اضافه کرد: سایر شرکت‌کنندگان در آینده‌ای نزدیک در قالب یک برنامه آموزشی منسجم و منظم مورد آموزش قرار می‌گیرند.

وی به استقبال گسترده مردم از دوره‌های روخوانی و روانخوانی تربیت معلم قرآن و سیاستگذاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان در این زمینه اشاره کرد و افزود: شهر زنجان برای کسب عنوان شهر شور قرآنی هدفگذاری کرده است.

کوثری‌نیا اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده مردم از دوره‌های تربیت معلم قرآن با هماهنگی‌های لازم و در آینده‌ای نزدیک این دوره‌ها در فرهنگسرای قرآن و عترت و موسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ملاک و معیار اصلی برای حضور در دوره‌های روخوانی و روانخوانی تربیت معلم قرآن در شهر زنجان تسلط کامل بر روخوانی و روانخوانی و آشنایی اولیه با تجوید است، ادامه داد: داشتن قدرت تکلم آموزشی و استعداد معلمی نیز از دیگر شرایط پذیرش افراد محسوب می‌شود.

مسئول دارالقرآن‌ الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین تصریح کرد: افراد پذیرفته شده در دوره‌های روانخوانی و روخوانی تربیت معلم قرآن با کسب گواهی این دوره می‌توانند در موسسات قرآنی به تدریس و آموزش بپردازند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول