اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مهدویت دزفول:

60 فعال فرهنگی هفتگلی در دزفول دوره قرآنی می‌بینند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مهدویت دزفول از برگزاری دوره‌های قرآن آموزی فعالان فرهنگی شهرستان هفتگل در این شهرستان خبر داد.

60 فعال فرهنگی هفتگلی در دزفول دوره قرآنی می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام محمدرضا زارع عصر امروز در حاشیه آغاز به کار این کلاس‌های آموزشی در شهرستان هفتگل اظهار داشت: 60 نفر از فعالان فرهنگی و بسیج شهرستان هفتگل برای گذراندن دوره‌های قرآنی در شهرستان دزفول اقامت خواهند کرد.

وی افزود: این افراد که همگی از فعالان خواهر هستند از صبح امروز تا عصر 10 ساعت تدریس، دوره مقدماتی معارف مهدویت را طی می‌کنند.

وی تأکید کرد: این دوره آموزشی در اردوگاه آموزشی شهید سید هبت‌الله قاضی دزفولی در شهرستان دزفول برگزار شده است و تا شامگاه امروز ادامه دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام گرفته اعلام کرد: هشت دوره کلاس‌های تکمیلی شماره یک و هشت دوره کلاس‌های تکمیلی شماره دو در مورد سلسله مباحث مهدویت برگزار شده است که به افراد شرکت کننده در این دوره‌ها، کارنامه و گواهی سطح یک مباحث مهدوی از سوی مرکز تخصصی قم داده می‌شود و همچنین در ایام نوروز سال 91، اردوی مهدویت در این باره برگزار شده است.

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) نیز با اعلام برنامه‌های آینده این نهاد عنوان کرد: از مهرماه سال ‌جاری با همکاری 20 طلبه از حوزه‌های مختلف شهرستان دزفول، درباره مباحث مهدویت مطالعه کرده و همچنین درصدد برگزاری همایش‌های ماهانه مهدویت برای خواهران و برادران هستیم.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول