اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست آبادان اعلام کرد

برگزاری فراخوان نقاشی "حفظ محیط و نقش شهروندان" در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست آبادان گفت: به‌مناسبت هفته محیط زیست، فراخوان نقاشی با موضوع "حفظ محیط زیست و نقش شهروندان" در آبادان برگزار شده است.

برگزاری فراخوان نقاشی "حفظ محیط و نقش شهروندان" در آبادان

سیداحمد موسوی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به‌مناسبت هفته محیط زیست، فراخوان نقاشی با موضوع "حفظ محیط و نقش شهروندان" در آبادان برگزار شده است.

وی افزود: این فراخوان با حضور جمعی از جوانان هلال احمر و دو گروه سنی کودک و نوجوان و به‌منظور حفظ محیط زیست شهری از مؤثرترین فاکتورهای زندگی در سلامت شهروندان و رضایت از زندگی صورت گرفته است.

رئیس اداره محیط زیست آبادان ضمن تأکید بر ضرورت آموزش و فرهنگ‌سازی و همچنین جلب مشارکت مردمی در حفظ محیط زیست تصریح کرد: مدیریت صحیح و ارائه آموزش به مردم از جمله کارهایی است که می‌تواند از میزان تخریب محیط زیست بکاهد. 

وی با اشاره به این موضوع که نقش اصلی حفاظت از محیط زیست به عهده مردم است، گفت: آگاهی شهروندان به ارزش طبیعت و همچنین حفظ محیط زیست افزایش یافته و در حال حاضر بسیاری از مردم با این حقیقت آشنا هستند که محیط زیست سالم و طبیعت امانتی است که باید به شیوه‌ای سالم به آیندگان سپرده شود.

موسوی‌آزاد ضمن تأکید بر ترویج فرهنگ زیست محیطی اظهار کرد: در زمینه حفظ محیط زیست و ترویج فرهنگ زیست محیطی برنامه‌های گوناگونی صورت گرفته که همواره و به طور مداوم به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پایان گفت: با اجرای این برنامه‌ها سعی داریم که همکاری مردم را در حفظ و نگهداری از محیط زیست افزایش دهیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول