اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست آبادان خبر داد

برگزاری جشنواره زمین پاک در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست آبادان از برگزاری جشنواره زمین پاک در یکی از پارک‌های محله‌ای این منطقه خبر داد.

برگزاری جشنواره زمین پاک در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیداحمد موسوی‌ آزاد صبح امروز در مراسم نخستین روز هفته زمین پاک که با همکاری آموزش و پرورش منطقه در دبستان فرهنگ این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: به‌ مناسبت هفته زمین پاک اقدامات و برنامه‌های مطلوبی در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی افزود: روز اول با نام زمین پاک، مدیریت پسماند، روز دوم با عنوان زمین پاک حمایت از بازیافت، روز سوم زمین پاک، حفاظت از منابع آب، روز چهارم زمین پاک، حفاظت از منابع خاک، روز پنجم زمین پاک، باورهای دینی و اخلاقی و روز ششم زمین پاک، مشارکت عمومی نامگذاری شده است.

رئیس اداره محیط زیست آبادان در ادامه از اجرای برنامه‌های مختلف در این روزها خبر داد و گفت: از امروز هفته زمین پاک آغاز می‌شود و امیدواریم در این هفته با برگزاری برنامه‌های متنوع و جذاب اهمیت زمین پاک برای مردم تبیین شود.

وی ادامه داد: برای همه ایام هفته زمین پاک، نامی متناسب با آن انتخاب شده و بنا داریم نسبت به اجرای برنامه‌های متنوع و آموزنده اقدام کنیم.

موسوی آزاد همچنین برگزاری جشنواره زمین پاک در یکی از پارک‌های محله‌ای، پاکسازی ساحل رودخانه بهمنشیر و مناطق روستایی، معرفی دهیار نمونه پاک با همکاری بخشداری آبادان، پاکسازی فضای شهرک صنعتی و سخنرانی در مساجد را از برنامه‌های هفته زمین پاک در این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین برنامه‌هایی در منطقه خاطر نشان کرد: با درونی کردن فرهنگ حمایت از محیط زیست می‌توان محله، منطقه، روستا و یا شهری مطابق میل و دلخواه خود داشت.

رئیس اداره محیط زیست آبادان در پایان اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌های ویژه اندیشیده شده در این زمینه بتوان گامی مؤثر در این خصوص برداشت.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول