اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست آبادان خبر داد

پاکسازی فضای شهرک صنعتی آبادان توسط صاحبان صنایع

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست آبادان از پاکسازی فضای شهرک صنعتی این منطقه توسط صاحبان صنایع خبر داد.

پاکسازی فضای شهرک صنعتی آبادان توسط صاحبان صنایع

سیداحمد موسوی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اداره محیط زیست این منطقه در راستای حفظ محیط زیست و گرامیداشت هفته زمین پاک در این منطقه اقدامات و برنامه‌های مطلوبی را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به برنامه‌های این هفته افزود: برگزاری مراسم با مشارکت آموزش و پرورش و سازمان مدیریت پسماند، برگزاری جشنواره زمین پاک، پاکسازی ساحل رودخانه بهمنشیر با مشارکت هلال احمر و پاکسازی مناطق روستایی توسط اهالی و دهیاران با معرفی روستای نمونه پاک با همکاری بخشداری آبادان از جمله برنامه‌های این هفته در منطقه است.

رئیس اداره محیط زیست آبادان تصریح کرد: امروز نیز به‌عنوان آخرین روز هفته زمین پاک، برنامه پاکسازی فضای شهرک صنعتی آبادان توسط صاحبان صنایع و بازدید عمومی در این روز همچنین آموزش و اطلاع‌رسانی فرهنگ پاکسازی زمین به مردم شهر به اجرا گذاشته شد.

وی با تقدیر از تعامل مطلوب شهروندان در اجرای برنامه‌های هفته زمین پاک ادامه داد: در راستای حفاظت از محیط زیست باید همه بخش‌های اجرایی منطقه با یکدیگر تعامل و مشارکت داشته باشند.

موسوی‌آزاد خاطر نشان کرد: می‌توان شهری عاری از هرگونه آلودگی داشت اما در این زمینه باید با جدیت هر چه تمام سلامت و بهداشت را به مسیر صحیح هدایت کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام و صورت گرفته بتوان گامی متعالی در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ پاکسازی محیط زیست و زمین در منطقه برداشت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول