اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش اردل:

پالایش اسمی بیسوادان 90 روستای اردل / افزایش شعور سیاسی رمز ماندگاری انقلاب

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش اردل با بیان اینکه پالایش اسمی بیسوادان در 90 روستا و یک شهر این شهرستان انجام شد، گفت: یکی از رموز ماندگاری انقلاب اسلامی افزایش شعور فرهنگی و در پی آن افزایش شعور سیاسی است.

پالایش اسمی بیسوادان 90 روستای اردل / افزایش شعور سیاسی رمز ماندگاری انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسعود برخورداری پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در راستای به صفر رساندن بیسوادی در گروه سنی 40 - 10 سال، تا پایان برنامه پنجم توسعه باید تمام دستگاه‌های دولتی در راستای برگزاری کلاس‎های سوادآموزی همکاری کنند.

وی افزود: تاکنون کار پالایش اسمی بیسوادی در 90 روستا و یک شهر این شهرستان به اتمام رسیده است.

برخورداری با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در هر جامعه در حال توسعه، تلاش در زمینه ریشه‌کنی بیسوادی به عنوان یک معضل بسیار جدی در جامعه است، ادامه داد: نعمت سواد می‌تواند دیدگاه انسان را در جامعه و زندگی تغییر دهد و بر این اساس می‌توان نعمت سواد را در جامعه بسیار با اهمیت تلقی کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل با بیان اینکه افراد 15 تا 50 سال در جامعه به عنوان مولد محسوب می‌شوند، گفت: بر همین اساس توانمندسازی این قشر موجب نهادینه شدن آهنگ توسعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران فرهنگی بود، تشکیل نهضت سوادآموزی از رسالات آن محسوب می‌شد و یکی از رموز ماندگاری انقلاب اسلامی افزایش شعور فرهنگی و در پی آن افزایش شعور سیاسی است زیرا کسی که از شعور سیاسی برخوردار است حکومتی جز الله را نمی‌پذیرد.

برخورداری با بیان اینکه سوادآموزی یک وظیفه ملی است که باید به شعار ملی تبدیل شود، اضافه کرد: برای پیگیری این موضوع اساسی باید احساس وظیفه همگانی ایجاد شود.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول