اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فردوس:

انقلاب فرهنگی مورد تهدید قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت فردوس گفت: با وجود مبانی فرهنگی قوی اسلام و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی اما باید بگوییم که انقلاب فرهنگی در تهدید است.

انقلاب فرهنگی مورد تهدید قرار گرفته است

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا کامجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: معنی انقلاب فرهنگی برگرداندن محیط دانشگاه به جهت‌گیری اسلامی است تا علم و دین، تلاشگری و اخلاق، دنیا و آخرت همراه باشند.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت‌ماه سالروز اعلام انقلاب فرهنگی افزود: امروز همان‌گونه که اصل فرهنگ ملی و اسلامی ما مورد تهدید قرار گرفته، انقلاب فرهنگی نیز در تهدید است.

امام جمعه موقت فردوس تصریح کرد: جوانان با دل‌های نورانی وارد دانشگاه‌ می‌شوند و وظیفه مسئولان این است که زمینه رشد اخلاقی و دینی را در دانشگاه‌ها فراهم و عوامل دورکننده جوانان از محیط دینی و تربیت اخلاقی را از بین ببرند.

کامجو یادآور شد: مأموریت سپاه تنها یک مأموریت نظامی نیست بلکه وجود سپاه برای کشور در عرصه‌های مختلف و در تحقق هدف‌های والای ملت ایران لازم و ضروری است.

وی به نقش موثر سپاه در مبارزه با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: امروز مأموریت سپاه در جهاد فرهنگی و جنگ تمام عیار و نرم دشمنان بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه موقت فردوس افزود: بسیج با ایجاد بستر در قالب شجره طیبه فرصت معرفت‌یابی، بصیرت‌افزایی و تربیت الهی را برای همه اقشار مردم جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان فراهم کرده است.

کامجو تصریح کرد: بسیج همچنین برای رسیدن به تعالی و تربیت جامعه و دفاع از آرمان‌های اسلام عزیز و ارز‌ش‌های الهی انقلاب اسلامی از همه دلسوزان و مجاهدان در راه خدا دعوت به همکاری می‌کند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول