اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

مزیت اصلی انقلاب اسلامی فرهنگی بودن آن است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی مزیت اصلی انقلاب اسلامی ایران را فرهنگی بودن آن دانست و گفت: اساس کار در تمامی عرصه‌ها به مباحث علمی و فرهنگی برمی‌گردد.

مزیت اصلی انقلاب اسلامی فرهنگی بودن آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در مراسم افتتاح آموزشگاه حضرت معصومه(س) در شهرستان بشرویه اقدامات انجام شده در اداره کل نوسازی مدارس استان را مطلوب ارزیابی کرد.

وی افزود: ملت ایران با گذشت 32 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی در برابر نظام سلطه هیچگاه عقب‌نشینی نکرده است.

*فرهنگی بودن مزیت اصلی انقلاب است

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: ایران اسلامی امروز در افکار عمومی دنیا و مظلومان و مستضعفان جهان دارای جایگاه بسیار بالایی است.

رشید، مزیت اصلی انقلاب اسلامی ایران را فرهنگی بودن آن دانست و افزود: اساس کار در تمامی عرصه‌ها به مباحث علمی و فرهنگی برمی‌گردد که در کشور ما دارای ریشه‌های توحیدی، الهی و اسلامی است.

وی یادآور شد: در دنیا، ایران به عنوان یک کشور متمدن و فرهنگی مطرح بوده و در معادلات جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

*به آموزش و پرورش توجه ویژه شود

استاندار خراسان‌جنوبی توجه به آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین مباحث جامعه دانست و گفت: اگر توجه جدی به آن صورت نگیرد بستر و زمینه لازم برای تعلیم و تربیت نونهالان که آینده‌سازان این مملکت هستند فراهم نمی‌شود.

رشید، به حمایت 80 شهر در آمریکا از موضوع هسته‌ای ایران و محکوم کردن ترور دانشمندان هسته‌ای ایران اشاره کرد و افزود: امروز جبهه کفر و نظام سلطه در کنار هم قرار گرفته و مظلومان و مستضعفان جهان نیز در مقابل توطئه‌های دشمنان در کنار هم ایستاده و به نغمه‌های دروغ دشمنان نظام توجهی نمی‌کنند.

وی یادآور شد: این مهم تحول عظیمی است که به یمن انقلاب اسلامی در دنیا اتفاق افتاده است.

*توسعه ارزش‌های اسلامی جلوه‌ای از فجر انقلاب است

مقام عالی دولت در خراسان‌جنوبی گفت: بدون تردید توسعه ارزش‌های اسلامی در منطقه و دنیا جلوه‌ای از فجر انقلاب اسلامی و محصولی از محصولات ناب انقلاب اسلامی است که با خون پاک شهدا آبیاری شد و با هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل(ره) به پیروزی رسید و امروز با رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب به پیش می‌رود.

رشید با بیان اینکه امروز شرایط ما در داخل و خارج شرایط خاصی است و نسبت به گذشته تفاوت زیادی دارد، اظهار داشت: البته هر سال به دلیل اهمیت انقلاب در دنیا و احیای ارزش‌های اسلامی و انسانی و ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر نظام سلطه و سرکردگان آنها در منطقه شرایط ما متفاوت‌تر از گذشته می‌شود که این امر لزوم هوشیاری و بیداری مردم را بیش از پیش می‌کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول