اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی شناخته شده در کشورهای جهان است.

انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، داوود حیدری عصر امروز در گردهمایی ستادهای اجرایی امور شاهد و ایثارگر خراسان رضوی که در مجتمع فرهنگی ورزشی ثامن‌الائمه برگزار شد، اظهار داشت: مدیران باید در سطح شناسایی این ارزش فرهنگی به عنوان یک وظیفه دینی تلاش کنند.
وی افزود: متاسفانه دشمنان این انقلاب برای از بین بردن ارزش‌های حجاب در کشورهای اسلامی در حال برنامه‌ریزی هستند.
عضو ستاد برنامه‌ریزی ستادهای اجرایی امور شاهد و ایثارگر با بیان این مطلب افزود: بزرگان و دانشمندان بسیاری مانند خواجه نصیرالدین در خراسان رضوی بوده که در بنیان‌گذاری علم تشیع سهم عمده‌ای دارد.
حیدری همچنین ویژگی‌های غرب‌زدگی، پول‌پرستی و تجمل‌گرایی را از خصوصیات اخلاقی منفی‌ای دانست که در بین مردم جامعه رواج پیدا کرده است و افزود: بر اساس اعتقادات مذهبی و اسلامی باید از رواج این خصوصیت در بین مردم جامعه جلوگیری کرد.
وی تصریح کرد: در بسیاری از آیات قرآن کریم آمده است، که باید برای به دست آوردن منافع مادی خود از راه کسب حلال اقدام کنند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: مجاهدت در راه خدا یکی از بالاترین را‌ه برای حفظ ارزش‌های اسلامی است.
حیدری افزود: خداوند برای کسانی که برای رضایت او از جان و مال خود گذشته در دنیا و آخرت پاداش مضاعفی می‌دهد.
عضو ستاد برنامه‌ریزی ستادهای اجرایی امور شاهد و ایثارگر گفت: در اکثر مدارس پیشرفته دنیا برای ایجاد برنامه‌ریزی مطلوب و تربیت نیروهای انسانی سالم، دانش‌آموزان در ساعت روزانه و حتی برای صرف وعده‌های غذایی برنامه‌ریزی می‌شود.
همچنین در این جلسه فریدونی، مشاور معاون رئیس‌جمهور نیز افزود: وظیفه همه معلمان و استادان برای تربیت جوانان و نوجوانان بسیار سنگین و مهم در جامعه ارزیابی می‌شود.
وی افزود: معلمان بایستی صفات خداوندی از قبیل رحمان، رحیم و ستار بودن را در راستای تربیت‌ کردن جوانان برای ساختن فردای بهتر آنها سرلوحه کارشان قرار دهند.
فریدونی با بیان این مطلب گفت: در جامعه امروز باید دانش‌آموزان را در جاده پیشرفت راهنمایی و هدایت کنیم.
مشاور معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: متاسفانه در گذشته کتاب‌های دانش‌آموزان فقط در راستای آموزش سطحی زندگی روزانه آنها نوشته می‌شد و اکنون با توجه به نظرات کارشناسی در راستای رشد آنها گام برداشته می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول