اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش ‌و پرورش فریدونکنار مطرح کرد

ایجاد انقلاب فرهنگی با سند تحول آموزش ‌و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش‌ و پرورش فریدونکنار ایجاد انقلاب فرهنگی از راه سند تحول بنیادین نظام آموزش‌ و پرورش را بسیار مهم و دست یافتنی دانست.

ایجاد انقلاب فرهنگی با سند تحول آموزش ‌و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، همایش گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری و مقام معلم فریدونکنار صبح امروز با حضور خیرین مدرسه‌ساز، مسئولین، جمعی از فرهنگیان، معلمان نمونه، دانش‌آموزان و اصحاب رسانه در مجتمع شهید رجایی این شهرستان برگزار شده است.

اجرای سرود توسط دانش‌آموزان هنرستان‌های دخترانه شهید توانگر و شهید خسروی فریدونکنار از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش بوده است.

قرائت دکلمه از سوی دانش‌آموز نابینای مدرسه استثنایی 15 خرداد شهرستان برنامه دیگر این نشست صمیمی بود.

مدیر اداره آموزش و پرورش فریدونکنار در این همایش گفت: اهداف شهدای فرهنگی باید با جدیت دنبال و راه رسیدن به تعالی در تعلیم و تربیت با دقت برنامه‌ریزی شود.

سید علی محمدی با تقدیر از جایگاه علم و عالم بیان داشت: مطالبه به حق حضرت امام (ره) توسط بسیاری از شهدای فرهنگی با محوریت ایجاد انقلاب فرهنگی دست یافتنی شده است.

در پایان از مهدی مهدی‌زاده، عالمه شکری، رحمت نعمتی، خلیل حاج‌گوهری و فاطمه حسن‌پور به عنوان نمونه استانی تقدیر شد.

همچنین از داود تقوی، حسینعلی یونسی، شمس‌الدین دولتخواه، عذرا قارا‌بابایی، زهره صبوری، فرشته بصیر، شجاع‌علی گرجیان، حمزه‌علی شیرپور، حجت‌الله حسین‌پور، محمدرضا بلباسی، مهدی رشیدی، محمد بلباسی و فاطمه جهانیان نیز به عنوان معلمان نمونه شهرستانی تجلیل شده است.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول