اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز اصفهان:

انقلاب ایران انقلابی فرهنگی بود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی به شمار می‌رود.

انقلاب ایران انقلابی فرهنگی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابراهیم رنجبر پیش ازظهر امروز در همایش میثاق هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر با آرمان‌های انقلاب اسلامی در شهرکرد، اظهار داشت: با وجود اینکه انقلاب اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌های کشور تغییرات بسیاری ایجاد کرد، یک انقلاب فرهنگی به شمار می‌رود چراکه نقش و تاثیری که در این حوزه ایفا کرده بسیار مهم و بنیادین است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با گذشت سی و سه سال از عمر خود توفیقات و پیشرفت‌های بسیاری را به دست آورده که مصادیق آن را می‌توان در زمینه‌ پیشرفت‌های علمی به خوبی مشاهده کرد.

رنجبر در ادامه نقش اصحاب فرهنگ و هنر کشور را در تبیین و اطلاع‌رسانی دستاوردها و پیشرفت‌های کشور بسیار مهم و سنگین برشمرد و تصریح کرد: هنرمندان نیز همگام و همراه با سایر اقشار جامعه نقش خود را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خوبی ایفا کردند و در حال حاضر هم وظیفه سنگینی در راستای حفظ و استمرار آن بر عهده دارند.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به تحریم‌ها و فشارهایی که از سوی دشمنان نظام بر مردم کشور وارد می‌شود، گفت: پیروزی انقلاب و تداوم آن با تحمل سختی‌های زیادی همراه بوده اما مردم کشور با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و صبر و بردباری بی‌مثال خود این سختی‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و افتخار و شیرینی آن را برای نسل‌های بعد به یادگار می‌گذارند.

رنجبر با بیان اینکه ایران اسلامی در حال حاضر از جایگاه مهم و تاثیرگذاری در جهان برخوردار شده است، افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردها و افتخاراتی که انقلاب اسلامی ایران در این سال‌ها بدست آورده، ارائه الگوی مدیریتی والا به ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه بوده که محصول آن شکل‌گیری موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه است.

وی در ادامه با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در این انتخابات تاکید کرد و گفت: کشورهای غربی و فرقه ضاله وهابیت که در حال حاضر بزرگترین دشمنان نظام و انقلاب به شمار می‌روند تمام  سعی خود را برای به چالش کشیدن این انتخابات و حضور حداقلی مردم به کار گرفته‌اند.

رنجبر افزود: بر همین اساس مردم ولایت‌مدار کشور که از فهم و شعور سیاسی بالایی برخوردارند لازم است که به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته و با حضور حداکثری خود و انتخاب فرد اصلح نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آن کنند.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان اینکه امام خمینی(ره) برای مردم کشور ارزش و احترام والایی قائل بود، اظهار داشت: تصمیم‌گیرندگان اصلی در انتخابات مردم هستند و در این میان هنرمندان به دلیل داشتن دیدی فراتر از مردم عادی می‌توانند در هدایت آن‌ها در گرفتن تصمیمی درست و شایسته به نحو مطلوب عمل کنند.

رنجبر خاطرنشان کرد: هنرمندان از ابزار هنر برای خدمت به دین بیش از پیش بهره بگیرند و با ترویج و توسعه آموزه‌های دینی مشکلات جامعه را از میان ببرند.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول