اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در همدان:

انقلاب اسلامی کشور را از معضلات فرهنگی نجات داد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشور را از معضلات فکری و فرهنگی زمان طاغوت نجات داد و در نهایت منجر به صدور انقلاب به تمام دنیا شده است

انقلاب اسلامی کشور را از معضلات فرهنگی نجات داد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در جمع کارکنان و پرسنل فنی و حرفه‌ای همدان ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: سرنگونی رژیم شاهنشاهی و تشکیل انقلاب اسلامی بارزترین دلیل برای بزرگداشت ایام دهه فجر تلقی می‌شود چرا که در دوران پهلوی سرمایه‌های عظیم مملکت در دست دشمنان نظام و چپاولگران قرار افتاده بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران آبادانی و پیشرفت همه‌جانبه کشور را به همراه داشت، تأکید کرد: در حال حاضر موزه‌های اروپا و آمریکا از ثروت‌های زیرزمینی ایران به خاطر کوتاهی و نادیده گرفتن ارزش‌های مادی و معنوی کشور مملو است.

نماینده ولی ‌فقیه در همدان خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس جزئی‌ترین نیازهای کشور از سایر کشورها خریداری می‌شد اما در حال حاضر تولید موشک‌های نظامی با تجهیزات پیشرفته و همچنین به دام انداختن هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکا تلخی‌های زمان پهلوی را از یاد برده است.

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر 80 هزار دانشجو در استان همدان مشغول به تحصیل هستند که این رقم قبل از انقلاب به 10 هزار نفر هم نمی‌رسید.به خاطر جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، خون شهدا و ولایت‌ فقیه اقتصاد آمریکا فلج و مبانی اقتصادی ایران در دنیا نمونه شده است.

وی با اشاره به پیشرفت کشور در علوم پزشکی گفت: امروز در کشور دارویی تولید شده است که برای واردات آن در داخل به 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز بود.

نماینده ولی ‌فقیه در همدان خاطرنشان کرد: در کشور عراق و افغانستان تاکنون بالغ بر 10 میلیون نفر کشته شده‌اند و به دستاورد و نتیجه‌ای هم نرسیده‌اند، اما در ایران از سال 1342 تاکنون با تقدیم 250 هزار شهید بزرگترین انقلاب دینی و فرهنگی دنیا رقم خورده است.

وی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشور را از معضلات فکری و فرهنگی زمان طاغوت نجات داد و در نهایت منجر به صدور انقلاب به تمام دنیا شده است.

محمدی شناسایی نیازهای کشور و تولید محصول در داخل را از ضروریات جامعه امروز دانست، و گفت: استعداد و عقل نخبگان و جوانان ایرانی در دنیا زبانزد عام و خاص است لذا ارتقای جایگاه کشور علاوه بر خاورمیانه باید در دنیا نیز محقق شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول