اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان گرمسار:

حضرت زینب(س) دایرةالمعارف اهل‌بیت است

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار گفت: حضرت زینب(س) در حقیقت دایرةالمعارف اهل‌بیت(ع) از ولایت و امامت است و باید خطوط فکری این حضرت را شناخت.

حضرت زینب(س) دایرةالمعارف اهل‌بیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، مریم گلینی پیش از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت روزهای وفات حضرت زینب(س) و با حضور بانوان بسیجی در گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: حضرت زینب(س) گنجینه صبر و استقامت بود.

وی گفت: وقتی سخن از حضرت زینب(س) می‏شود، ناخواسته کربلا و حرکت انقلابی پس از آن، عشق به ولایت و صبر و استقامت برابر مشکلات توسط این بانوی بزرگ اسلام در ذهن تداعی خواهد شد.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار افزود: سعادت زمانی محقق می‏شود که فکر انسان عوض شود و تحول در آن به وجود آید، بنابراین فردی انقلابی است که فکرش انقلابی باشد.

گلینی تصریح کرد: باید خطوط فکری حضرت زینب(س) را شناخت که از جمله آن تعهد، عمل به تکلیف و احساس مسئولیت است.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار تأکید کرد: تعهد به معنای پیمان‏داری و محل تفاوت زندگی انسان با حیوان بوده و نخستین خط فکری حضرت زینب(س)، تبعیت از پیامبران است.

گلینی با بیان اینکه درس مکتب حضرت زینب(س) پیمان‏داری، تکلیف و قبول رنج و درس مسئولیت است، گفت: در حقیقت حضرت زینب(س) دایرةالمعارف اهل‌بیت(ع) از ولایت و امامت است.

وی ادامه داد: حضرت زینب(س) در کربلا حضور یافت تا تمام لحظات عاشورا و وقایع آن را از نزدیک ببیند و ثبت کند و با شجاعت و صراحت، گفتار خود را سینه به سینه و نسل به نسل انتقال دهد و بتواند رسواگر پلیدی یزید زمان خود و یزیدیان زمانه باشد.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار تصریح کرد: بی‏شک شخصیت بی‏نظیر و بی‏مثال حضرت زینب(س)، هر اندیشمند و فرزانه حق‏طلب را وادار به مدح و ستایش فضایل آن بانوی بزرگوار می‏کند.

گلینی گفت: به حق می‏توان به این واقعیت رسید که کربلا در کربلا می‏ماند، اگر حضرت زینب(س) نبود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول