اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رزن تأکید کرد

حضرت زینب(س) اسارت را اسیر کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رزن با بیان اینکه شخصیت حضرت زینب(س) هرچه بهتر تبیین شود، بیان داشت: دشمنان می‌خواستند با اسارت، حضرت زینب(س) را به زانو درآورند ولی ایشان اسارت را اسیر کرد.

حضرت زینب(س) اسارت را اسیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن، حجت‌الاسلام حسن طاهری در دومین همایش بزرگ اسوه با محوریت حضرت زینب(س) در رزن اظهار داشت: ما آن گونه که شایسته است در بزرگواری و عظمت حضرت زینب(س) مراسمی را برگزار نکرده‌ایم و جای خالی چنین همایش‌هایی بسیار محسوس است.

وی گفت: این همایش در یکی دو سال گذشته برگزار شده که امیدواریم استمرار داشته باشد چرا که اثرات بسیار خوبی را در بر دارد.

امام جمعه رزن تصریح کرد: زمانی که رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همدان بودم پیشنهادی به تهران مبنی بر برگزاری مراسمی در راستای تبیین شخصیت حضرت زینب(س) دادم که استقبالی نشد اما در این استان زمانی که این موضوع مطرح شد تمام ادارات با جان و دل پذیرفتند.

حرم مطهر حضرت زینب کبری (س)

وی ادامه داد: این مهم نشان از ارادت خاص مردم استان همدان به خاندان پیامبر(ص) است که از چنین مراسم‌هایی استقبال می‌شود.

طاهری گفت: حضرت زینب(س) خدمات ارزنده‌ای را به اسلام ارزانی کرده که باعث زنده ماندن شیعه و اسلام و واقعه عظیم کربلا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن نیز ابراز داشت: حضرت زینب(س) اسارت را اسیر کرد، دشمنان می‌خواستند با اسارت، حضرت زینب(س) را به زانو درآورند ولی موفق نشدند.

علی مرادی‌نور بیان داشت: اگر خانواده‌ها دنبال اسوه هستند حضرت زینب(س) بهترین الگو برای آنان است که با تبعیت از راه و سیره ایشان می‌توان به سعادت دنیوی و اخروی رسید.

انتهای پیام/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول