اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دشتستان:

حضرت زینب(س) الگوی مبارزه در جنگ نرم و سخت است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: حضرت زینب(س) الگوی مبارزه در جنگ نرم و سخت است.

حضرت زینب(س) الگوی مبارزه در جنگ نرم و سخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی بعد از ظهر امروز در مراسم سوگواری حضرت زینب(س) اظهار داشت: گسترش تعالیم اصیل اسلامی در سطح جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: اسلام کامل‌ترین دین و قرآن کامل‌ترین و بزرگ‌ترین کتاب است و عمل به دستورات قرآن و اسلام موجب سربلندی انسان می‌شود.

هاشمی ضمن پرداختن به ابعاد شخصیتی دختر بزرگوار امیرالمؤمنین (ع) خاطر نشان کرد: حضرت زینب(س) یک زن است اما در عرصه مبارزه سخت همراه با دیگر جهادگران ماموریت خود را که پرستاری و مداوای رزمندگان باشد انجام می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان تصریح کرد: مدیریت کردن افرادی که در میان بحران از دست دادن عزیزان خود سرگردان می‌شوند و اطفالی که داغ روی داغ می‌بینند و در فشار عطش و گرسنگی و بی‌خوابی هستند کار ساده‌ای نیست؛ ولی با وجود این مشکلات و داغ‌ها و گرفتاری‌ها بسان یک کوه استوار در مقابل این همه درد و رنج، مقاومت می‌کنند که دشمن را هم به تحسین وادار می‌کنند.

هاشمی با اشاره به گرفتاری‌های مسلمین در منطقه گفت: در همه اعصار و قرون، افراد فاسد و زیاده‌خواهی بوده‌اند که نخواسته‌اند دیگران هم راحت باشند، و چپاول حقوق ملت‌ها را برای خود به یک سرگرمی مبدل کرده‌اند.

وی اضافه کرد: با وجود چنین افرادی در عرصه کنونی و مشاهده تاریخ گذشتگان درمی‌یابیم که می‌شود زینب‌گونه مقابله کرد و الگوی مبارزه را در دو جنگ نرم و سخت در میان اهل‌بیت (ع) دید و راهکار مبارزه را یافت.

این مسئول بیان کرد: راهکار مبارزه با مستکبران؛ اول حفظ ایمان، پایداری و پایمردی، وحدت در سایه اسلام و قرآن و محور قرار دادن سیره اهل‌بیت(ع) در مواجهه با چنین گرفتاری‌هاست. 

هاشمی گفت: امروز همه باید در راستای گسترش تعالیم اسلامی اهتمام ورزیم و به ویژه جوانان باید با آموزه‌های اصیل اسلامی آشنا شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول