اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

فرزندان شهدا بدانند برخی در لباس میش همچون گرگ هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: فرزندان شهدا باید بدانند که برخی افراد در لباس میش، دشمنی گرگ گونه‌ای با آنان دارند.

فرزندان شهدا بدانند برخی در لباس میش همچون گرگ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی رشیدی در جشن پدران آسمانی زنجان، اظهار کرد: رزمندگان اسلام هنگامی که به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام می‌شدند، مخالفانی داشتند که امروز هم این مخالفان سد راه فرزندان شهدا هستند.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا باید بدانند که انقلاب اسلامی با چه سختی‌هایی در دوران دفاع مقدس پیروز شده است، افزود: نسل جدید جامعه باید با اهداف رزمندگان در این دوران آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان یادآور شد: رزمندگان دوران دفاع مقدس برای دفاع از اسلام و کشور همه وجود خود را تقدیم انقلاب کردند و لحظه‌ای از جانفشانی در راه اسلام غفلت نکردند.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا باید بدانند پدرانشان در چه شرایط سختی راه سخت را انتخاب کردند، افزود: با وجود همه توطئه‌ها، رزمندگان در مناطق عملیاتی حاضر شده و تا پای جان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند.

رشیدی بر ضرورت توجه به وصیت‌نامه شهدا در جامعه تاکید کرد و افزود: باید فرزندان شهدا با عمل به وصیت‌نامه پدران خود ادامه‌دهنده راه انقلاب اسلامی باشند.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا که در عرصه خدمت فعالیت می‌کنند نیز با مشکلاتی مواجه هستند، تصریح کرد: فرزندان شهدا باید بدانند که برخی افراد در لباس میش، دشمنی گرگ گونه‌ای با آنان دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بر ضرورت توجه به خداوند متعال و اطاعت از ولی فقیه تاکید کرد و افزود: فرزندان شاهد باید به عنوان میراث‌داران پدرانشان اطاعت از ولی فقیه را در سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه هیچ راهی جز ولایت راه حق نیست، تصریح کرد: باید پشتیبان ولایت بوده و رهرو واقعی مقام معظم رهبری باشیم.

رشیدی یادآور شد: مالک اشتر نخعی امروز به برکت تبعیت از ولی فقیه زمان خویش، مالک دل‌ها است. اطاعت از ولی فقیه راه سعادت را آسانتر کرده و موجب نیکنامی افراد می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول