اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) بویین‌زهرا تاکید کرد

لزوم توجه بیشتر مسئولان در عرصه‌های دینی/ بعد معنوی جامعه تقویت شود

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) بویین‌زهرا گفت: مسئولان در عرصه دینی توجه بیشتری نسبت به گذشته از خود نشان داده تا در بعد معنوی جامعه تقویت شود.

لزوم توجه بیشتر مسئولان در عرصه‌های دینی/ بعد معنوی جامعه تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، اکرم محمد‌زادگان بعد از ظهر امروز در جلسه هیئت‌امنای حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه لزوم برنامه‌سازی مناسب و با محتوا برای جوانان نسل امروز بسیار ضروری است، اظهار کرد: روحانیون دینی و مبلغان معارف در سراسر کشور وظیفه دارند که از حد‌اکثر توان و ظرفیت خود برای تولید آثار و محتواهای اسلامی و شرعی برای جوانان و نوجوانان استفاده کنند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به مضامین غیراخلاقی و دینی که از سوی فرهنگ‌های بیگانه به ملت‌ها و همچنین جوامع اسلامی تحمیل می‌شود، افزود: دین مقدس اسلام از آحاد مسلمانان و به ویژه شیعیان طلب می‌کند که در برخورد با فرهنگ‌های غیراسلامی مقاوم بوده و مانع از هم‌گسیختگی اعتقادی در جوانان و نوجوانان جوامع اسلامی شوند.

وی با بیان اینکه جهاد در راه رضایت و قرب الهی وظیفه اصلی و واجب تمام مسلمانان در سراسر جهان است، بیان کرد: امروز دشمنان و کفار با طرح دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم درصد هستند تا با انواع ابزار و وسایل ضدفرهنگی و ارزشی به عمق اعتقادات و پایه‌های اساسی انقلاب اسلامی ایران ضربه زده و موجب انحطاط و از هم‌گسستگی جامعه دین محور ایران اسلامی شوند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین‌زهرا لزوم تعامل و هم‌فکری همه‌جانبه میان اقشار و متولیان امور فرهنگی و مذهبی در جامعه را برای انتشار و احیای علوم اسلامی بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: بینش اسلامی و اندیشه‌های ناب قرآنی در هر عرصه‌ای قطعا مغلوب‌کننده کامل جبهه استکبار و کفر و نیز مایه عزت به تمام مسلمانان جهان است.

محمد‌زادگان با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های دینی و قرآنی صورت گرفته در مساجد و کانون‌های فرهنگی در سراسر کشور ادامه داد: لازم است که با ایده‌های قوی و بهتر در راستای جذب بیشتر و هر‌چه تمام‌تر اقشار دانشجویان و دانش‌آموزان به سوی فرهنگ ناب و مقدس اسلامی تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: مسئولان اجرایی در کشور هم باید نسبت به مقوله‌ها و عرصه‌های دینی و اجتماعی اهمیت بیشتری از خود نشان داده تا موجب رشد و تعالی همه‌جانبه جوانان شده و مقدمات ظهور و برپایی جامعه‌ای سعادتمند و عدالت‌محور در عرصه‌های گوناگون فراهم شود.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول