اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

تمرکز زدایی در برگزاری گفتمان‌های دینی سیاست ماست

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تمرکز زدایی در برگزاری گفتمان‌های دینی در راستای کاهش آسیب‌ها و شبهات دینی را سیاست اصلی تبلیغات اسلامی اعلام کرد.

تمرکز زدایی در برگزاری گفتمان‌های دینی سیاست ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی طرح گفتمان‌های دینی استان اردبیل اظهار داشت: تاکید سازمان تبلیغات اسلامی بر اجرای گفتمان‌های دینی در تمام مناطق است و نباید چنین شود که در یک روستا و یا شهری 100 گفتمان و در روستایی هیچ گفتمانی برگزار نشود.

وی با بیان اینکه پوشش حتی دورترین منطقه و روستا از نظر برگزاری گفتمان دینی سیاست اصلی ماست افزود: همه مردم باید از این گفتمان بهره‌مند شده و به ویژه جوانان را در معرض این گفتمان‌ها قرار دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین ظرفیت ارشاد و هدایت جوانان است افزود: با پیگیری این سیاست گفتمان‌های دینی در مراکز آموزشی استان اردبیل برگزار می‌شود.

ستوده خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت دارای بزرگ‌ترین جامعه جمعیتی به ویژه در حوزه جوانان و نوجوانان است و باید از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده کرد و همچنین آموزش و پرورش نیز در کنار ما این اهداف را پیگیری کند.

وی در ادامه از برگزاری گفتمان‌های دینی در مراکز آموزشی این استان به ویژه در مدارس خبر داد و تصریح کرد: هدف از اجرای گفتمان‌های دینی ایجاد اندیشه در مسایل دینی در بین مخاطبین نوجوان و جوان است تا از این طریق شبهات دینی را در جوانان به حداقل ممکن برسانیم.

این مسئول همچنین اذعان داشت: با تداوم این گفتمان‌ها با موضوعات مختلف در بعد دینی می‌توان از آسیب‌ها و تهدیدهای به وجود آمده نوجوانان و جوانان را مصون داشت.

ستوده تمرکززدایی را بحث مهمی در اجرای گفتمان‌های دینی دانست و گفت: از دورترین نقطه استان تا مرکز استان گفتمان‌های دینی اجرا می‌شود و در این میان توانمندی و تسلط اساتید گفتمان‌های دینی به موضوع و شبهات دینی منطبق بر روش‌ها و متدهای دینی از مهمترین عوامل موفقیت این طرح به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری دانش‌آموزان باید در قالب سه محور اعتقادی، علمی و فکری برتر باشند و سازمان آموزش و پرورش نیز با تاکید بر این خواسته ایشان در حرکت به سمت تعالی جوانان است.

احمد محمودزاده افزود: این امر زمانی محقق می‌شود که سازمان‌ها و نهادها با آموزش و پرورش همکاری و تعامل داشته و در این امر بزرگ این نهاد را یاری کنند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول