اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آکادمی پرفیوژن دانشگاه الریاض عربستان:

ایران به بعد معنوی و دینی مسائل پزشکی توجه فراوان دارد

خبرگزاری فارس: رئیس آکادمی پرفیوژن دانشگاه الریاض عربستان گفت: در ایران علاوه بر اهتمام به بعد علمی مسائل پزشکی، بعد معنوی و دینی آن نیز مورد توجه است.

ایران به بعد معنوی و دینی مسائل پزشکی توجه فراوان دارد

حمید دربان در حاشیه اختتامیه پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: تحقیقات جدیدی در زمینه پرفیوژن در دنیا در حال انجام است که بررسی مقالات ارسالی به این کنگره تأییدی بر این مدعا است.

وی با اشاره به اینکه پزشکان ایرانی همواره جزو قوی‌ترین متخصصان جهان هستند، خاطر‌نشان کرد: در ایران علاوه بر اهتمام به بعد علمی مسایل پزشکی، بعد معنوی و دینی آن نیز مورد توجه است.

استاد پرفیوژن دانشگاه الریاض عربستان ادامه داد: بیمارستان رضوی مشهد جزو بهترین و مجهز‌ترین بیمارستان‌های دنیا است و برگزاری این تعداد کنفرانس‌های بزرگ بین‌المللی در کمتر از یک دهه بسیار حائز اهیمت است.

وی تاکید کرد: یکی از شایع‌ترین آسیب‌های موجود در جراحی‌های قلب باز، آسیب سلول‌های مغزی، به دلیل خون‌‌نرسیدن مناسب به سلول‌های مغز  است که در این کنگره مقالات مفید و جدیدی در این زمینه ارائه شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول