اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از عملکرد صبا مقابل داماش راضی هستم

ویسی: حتما به لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به سایر نتایج از تساوی مقابل داماش گیلان راضی هستم زیرا در این دیدار بازی خوبی ارائه کردیم و توانستیم جایگاه خود را در مکان چهارم جدول تحکیم ببخشیم.

ویسی: حتما به لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم

عبدالله ویسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برای تحکیم جایگاه خود در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باید داماش گیلان را در خانه‌اش شکست می‌دادیم، تلاش خوبی داشتیم و عملکرد تیم راضی‌کننده است و حتما با کسب بهترین نتایج در دو دیدار بعدی به لیگ قهرمانان می‌رویم.

وی با ابراز امیدواری که این تیم بتواند در دیدار حساس هفته بعد مقابل مس کرمان به روند موفقیت‌های خود ادامه دهد اظهار کرد: تدابیر خاصی برای این دیدار اندیشیده‌ایم زیرا در خانه بازی می‌کنیم و صددرصد به دنبال سه امتیاز هستیم.

ویسی تصریح کرد: بسیار مهم است که روند موفقیت ما متوقف نشود، در جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی داریم ولی هنوز هیچ چیز معلوم نیست و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد اما این تلاش ما است که سرنوشت تیم را رقم می‌زند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه در بازی خارج از خانه خود مقابل تیم فوتبال داماش گیلان کارگروهی و تلاش بازیکنان صبا قابل تمجید بود، عنوان کرد: ما توانایی بالا و قدرت قابل ملاحظه‌ای داریم و با انگیزه‌ای که تیم از آن برخوردار است، قطعا باید در بازی با مس کرمان نیز به همین روند ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: بازی با تیم فوتبال مس کرمان که در حال حاضر در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای گرفته است، برای ما اهمیت بالایی دارد و حتما باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای دفاع از اعتبار صبای قم همدل شده‌ایم اضافه کرد: قطعا صبای قم استحقاق کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد، زیرا ما توانایی بسیار خوبی در بازی‌های گذشته نشان دادیم و قطعا می‌توانیم از دو بازی باقی مانده نیز سربلند خارج شویم.

وی که تیمش در لیگ یازدهم عنوان پدیده مسابقات را نیز از آن خود کرده است ادامه داد: اکنون تیم ما شرایط خوبی دارد و تک تک بازیکنان ما نیز به لطف و یاری خدا در وضعیت خوبی هستند، به همین خاطر می‌خواهیم از دیدار با مس و سپاسی امتیازات مورد نیاز را کسب کنیم.

دیدار صبای قم و مس کرمان از هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 عصر روز یکشنبه هفته آینده یعنی هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی شاگردان عبدالله ویسی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

صبای قم در شانزدهمین بازی خارج از خانه خود در لیگ یازدهم در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت به تساوی بدون گل رضایت داد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول