اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

پیروزی برابر مس صعود صبا به لیگ قهرمانان آسیا را قطعی می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: آخرین بازی در خانه را مقابل مس کرمان انجام می‌دهیم و پیروزی در این دیدار قطعا به بازیکنان صبا روحیه و به تیم صبا جان دوباره می‌دهد تا صعود به آسیا را قطعی کنیم.

پیروزی برابر مس صعود صبا به لیگ قهرمانان آسیا را قطعی می‌کند

محمدرضا کشوری‌‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به انجام منظم تمرینات این تیم زیر نظر عبدالله ویسی بیان کرد: تیم از نظر روحی و جسمی در وضعیت بسیار مطلوبی است و امیدواریم تیم صبا در برابر مس بتواند به سیزدهمین برد خود در لیگ برتر فوتبال دست پیدا کند.

وی ادامه داد: از آغاز دور جدید برنامه‌های آماده سازی تیم بعد از مصاف با داماش گیلان، تمرینات منظم و شادابی را پشت سر گذاشته‌ایم و امید بسیاری داریم تا در مسابقه حساس مقابل تیم فوتبال مس کرمان بازی بسیار خوبی ارائه کرده و به روند موفقیت‌های تیم در لیگ یازدهم ادامه دهیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با اشاره به حساسیت مسابقه با مس کرمان در جدال عصر یکشنبه هفته آینده، تأکید کرد: در این دیدار چیزی برای از دست دادن نداریم و کادر فنی و بازیکنان صبا به خوبی به اهمیت نتیجه این دیدار در روند حرکت تیمی صبا در پایان لیگ یازدهم واقف هستند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در این مسابقه بازیکن مصدوم نداریم و به جز یک بازیکن محروم، سایر بازیکنان در شرایط مناسب آمادگی قرار دارند، ضمن اینکه وضعیت جدول رده‌بندی به شکلی است که به ما انگیزه زیادی می‌دهد تا بیشتر به کسب سه امتیاز این بازی خانگی بیاندیشیم.

کشوری اظهار داشت: اگر در چند مسابقه اخیر روند پیروزی‌های ما ادامه نیافته است، دلیل ضعف تیم صبا نیست بلکه به دلیل فشار زیاد بازی‌ها است، البته در این بازی متفاوت‌تر ظاهر می‌شویم و روندی که در هفته‌های آغازین لیگ داشتیم را تداوم خواهیم بخشید.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم که صبا یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذارد زیرا در حال حاضر اختلاف امتیازی کمی نسبت به سایر مدعیان در بالای جدول رده‌‌بندی داریم و می‌توانیم با کسب امتیازات لازم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در این مسابقه حساس به حمایت تماشاگران خونگرم قمی نیز بیش از همیشه نیاز داریم و امیدوارم با حضور گرم آنها در ورزشگاه یادگار امام و حمایت خوبی که قطعا از بازیکنان خواهند داشت، برابر مس کرمان به پیروزی رسیده و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

تا پیش از برگزاری بازی‌های هفته سی و سوم، صبای قم با کسب 48 امتیاز جایگاه دهم جدول رده بندی را در اختیار دارد ولی تیم مس کرمان 9 امتیاز کمتر از صبای قم اندوخته است و در حال حاضر با کسب 39 امتیاز تیم رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر است.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول