اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خبر داد

تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مدال‌آوران ورزشی در رقابت‌های آسیایی، جهانی و المپیکی با حضور رئیس جمهور تجلیل می‌شوند.

تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حمید سجادی صبح امروز در ششمین دوره تجلیل از برترین‌های ورزش مازندران برپایی جشنواره‌ها را انگیزه‌ای برای ورزشکاران دانست و اظهار داشت: پنج‌شنبه آینده ساعت 11 صبح با حضور رئیس‌جمهور مراسم تجلیل از زحمات قهرمانان سال 89-90 برگزار می‌شود.

سجادی کسب 20 درصدی سهمیه کاروان المپیک از مازندران را افتخار ورزش کشور دانست و گفت: طبق ارزیابی جدول مقایسه‌ای آمار مدال‌ها، 351 مدال در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی را کشور ما کسب کرد.

این مسئول با بیان اینکه توجه به مقوله ورزش در سطوح مختلف مشهود است، تصریح کرد: فرمایشات مستمر رهبر در مباحث فرهنگی و ورزشی روشنگر و هدایت‌کننده راه است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت ورزش نماد پیشرفت کشورها است، خاطرنشان کرد: توفیقاتی که ورزشکاران کشور در رقابت‌های بین‌المللی و المپیکی کسب می‌کنند برای جمهوری اسلامی افتخار و نشانه رشد و بالندگی جامعه اسلامی است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان فعالیت معلولان و جانبازان در عرصه ورزش را تحسین‌برانگیز دانست و اذعان داشت: کسب پنج سهمیه پارالمپیکی برای مازندرانی‌ها نشان از بالندگی در عرصه ورزشی است.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول