اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان:

بازی استقلال ـ سپاهان شاه بازی لیگ قهرمانان آسیاست

خبرگزاری فارس: پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی استقلال با تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا شاه بازی و نویدکیا نیز با پاس‌های تودر (پاس عمقی) مناسبش سلطان پاس تودر در آسیاست.

بازی استقلال ـ سپاهان شاه بازی لیگ قهرمانان آسیاست

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دست تقدیر بود که دو تیم فوتبال سپاهان و استقلال را رو در روی یکدیگر قرار داد که بار دیگر باید شاهد این باشیم که یک تیم ایرانی صحنه این رقابت‌ها را ترک کند.

وی ادامه داد: شرایط هر دو تیم سپاهان و استقلال بسیار مناسب است هم به دلیل اینکه سپاهان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارد و هم به دلیل اینکه استقلال نیز تمام بازیکنان مصدومی که داشته است را در این بازی در اختیار دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: دو تیم استقلال و سپاهان با دو سیستم مختلف کار می‌کنند، استقلال با سیستم 1-5-4 و سپاهان نیز با سیستم 2-4-4 که این سیستم‌ها نشان می‌دهد که سپاهان تمایل بیشتری برای حمله و استقلال نیز تمایل زیادی به حفظ توپ در میانه میدان دارد.

وی تصریح کرد: تیم استقلال با توجه به هافبک و پلی میکری مانند جباری و مهاجمی سریع مانند برهانی که در اختیار دارد در این دیدار قصد دارد از روی ضد حملات به تیم سپاهان ضربه بزند.

چرخابی تاکید کرد: سپاهان در ایران تنها تیمی است که از هر سه صورت کناره‌ها، عمق و ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت می‌تواند به گل برسد و این موجب می‌شود که هر تیمی با هر سیستمی که در مقابل این تیم قرار بگیرد به سختی بتواند در مقابل این تیم ایستادگی کند.

وی بیان داشت: این بازی همچنین تقابل دو هافبک خوب و تکنسین ایران جباری و نویدکیا است و محرم نویدکیا را باید سلطان پاس تودر و این بازی را نیز شاه بازی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دانست.

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود سپاهان در گروه خود دوم می‌شد تا در برابر استقلال قرار نگیرد، افزود: هر تیم ایرانی که در مقابل تیم‌های عربی قرار می‌گرفت به دلیل گرمای بیش از حد و شرایط میزبانی عرب‌ها در شرایط بسیار سختی قرار می‌گرفت.

وی هم‌چنین به صحبت‌های فتح‌الله‌‌زاده مدیرعامل استقلال که گفته بود سپاهان باید جایگاه طرفداران بیشتری را در اختیار استقلال قرار دهد، اشاره کرد و بیان داشت: اصفهانی‌ها ضرب‌المثلی دارند که می‌گوید هم اینور میز باش هم اونور، یعنی آقای فتح‌الله‌زاده خودش را باید در شرایط تیم سپاهان قرار دهد و به خودش بگوید آیا اگر همین شرایط برای  تیم استقلال بود، آیا باز هم قبول می‌کرد که از امتیاز میزبانی خود که به دلیل لیاقت و شایستگی و تیم نخست گروه خود شدن رخ داده بگذرد.

چرخابی اضافه کرد: این حق طرفداران تیم سپاهان است که 90 درصد ورزشگاه در اختیارشان باشد و در واقع جواب این هواداران سپاهان را چه کسی می‌خواهد بدهد که در سرما و گرما تیم خود را تنها نگذاشته‌اند.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که چه تیمی در این دیدار شانس بیشتری برای کسب پیروزی دارد، بیان داشت: با توجه به شرایط میزبانی سپاهان من شانس برد این تیم را 55 در مقابل 45 می‌دانم.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول