اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان اسبق تکواندو جهان:

به قهرمانان کم بها داده می‌شود

خبرگزاری فارس: قهرمان اسبق تکواندو جهان با اشاره به اینکه از قهرمانان جهان و آسیا تنها در حد استقبال تجلیل می‌شود، گفت: به قهرمانان به اندازه کافی بها داده نمی‌شود.

به قهرمانان کم بها داده می‌شود

حسین سفیدگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: امروزه ورزش تنها راه مطمئن برای مصون نگه داشتن جوانان از انحرافات اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان از استعدادهای بالای ورزشی برخوردار بوده، اما بضاعت مالی مناسب برای شکوفایی این استعدادها ندارند، افزود: هزینه باشگاه‌های ورزشی به قدری بالاست که بسیاری از جوانان قادر نیستند در این باشگاه‌ها ثبت‌نام کرده و به فعالیت بپردازند.

مربی تکواندو مازندران در تورنمنت بین‌المللی اتریش بیان داشت: کمبود اسپانسر یکی از دلایل مهم عدم توسعه ورزش در مازندران است که به دلیل اینکه حمایت کافی وجود ندارد بسیاری از ورزشکاران از ادامه فعالیت در رشته‌های ورزشی مورد نظر خود خودداری می‌کنند.

سفیدگر با اشاره به اینکه بابل فاقد سالن‌های ورزشی اختصاصی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه جوانان بابلی سهم زیادی در کسب المپیک‌های مختلف ورزشی و درخشش در مجامع جهانی و بین‌المللی دارند، اما جوانان این شهر فاقد سالن‌های ورزشی مناسب بوده که نیاز است مسئولان ورزش مازندران و شهرستان برای احداث این سالن‌ها اقدامات اساسی انجام دهند.

وی از اعزام تیم تکواندو مازندران به تورنمنت بین‌المللی اتریش خبر داد و گفت: تیم هشت نفره تکواندو مازندران 10 اسفند سال جاری برای شرکت در مسابقات تورنمنت بین‌المللی اتریش به این کشور اعزام می‌شوند.

سفیدگر با اشاره به اینکه به قهرمانان در مازندران چندان بها داده نمی‌شود از مسئولان مازندران خواستار توجه بیشتر به قهرمانان این استان شد.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول