اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشکار ملی زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در صورت فراهم‌شدن بستر لازم، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشکار ملی استان زنجان برگزار می‌شود.

مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشکار ملی زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دریافت 973 مدال ملی توسط ورزشکاران استان در سال گذشته اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از مدال‌ها به صورت تیمی کسب شده است، در مجموع باید از یک هزار و 200 نفر قهرمان ملی تجلیل شود.

وی افزود: برای برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ملی مبلغی در حدود 240 میلیون تومان اعتبار اولیه لازم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از قهرمانان فراملی برای بیش از 60 ورزشکار و هفت مربی برگزار شد.

وی با اشاره به جلوتر بودن ورزش استان زنجان از برنامه پیش‌بینی شده برای کسب مدال تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود در پایان برنامه توسعه پنجم کشور ورزشکاران استان یک هزار مدال کسب کنند که این برنامه‌ در سال نخست برنامه محقق شده است.

رحمانی موفقیت‌های به دست آمده توسط ورزشکاران استان زنجان در کسب مدال را موجب دو چندان شدن وظیفه مسئولان اعلام کرد.

وی برگزاری جشنواره حضرت علی‌اکبر را از برنامه‌های پیش روی ورزش و جوانان استان زنجان عنوان کرد و افزود: به‌زودی جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان نیز تشکیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تعطیلات تابستانی پیش رو تصریح کرد: در ستاد ساماندهی درباره اوقات فراغت نیز تصمیماتی گرفته خواهد شد.

وی برگزاری مسابقات ووشوی غرب آسیا و همچنین جام پارس را از برنامه‌های پیش روی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در تیر ماه عنوان کرد و گفت: مسابقات ووشوی غرب آسیا با حضور 6 کشور برگزار می‌شود.

رحمانی اضافه کرد: مسابقات ووشوی جام پارس با حضور 16 تا 20 کشور در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه حوزه ورزش هم به‌زودی ابلاغ می‌شود، ادامه داد: پس از ابلاغ بودجه، امور اجرایی پروژه‌های عمرانی پیگیری خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره پرداخت‌نشدن حقوق ورزشکاران برخی تیم‌های لیگ برتری گفت: هیئت‌های ورزشی به نمایندگی از اداره‌کل ورزش و جوانان به همه تعهدات مالی خود عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان در واقع با هیچ ورزشکاری قرارداد ندارد، ادامه داد: هیئت‌ها وظیفه باشگاه‌داری ندارند و اگر هم تیمی تشکیل داده و در مسابقات لیگ شرکت می‌کنند در واقع قصد کمک به ورزشکاران را دارند.

رحمانی اضافه کرد: در سال جاری هیچ یک از هیئت‌های ورزشی اجازه تیم‌داری در لیگ‌های یک، 2 و 3 را در رده سنی بزرگسالان ندارند.

وی تاکید کرد: با همکاری استانداری زنجان در سال جاری فقط تیم‌های حاضر در لیگ برتر حمایت مالی می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان مبلغ در نظر گرفته شده برای حمایت از تیم‌های لیگ برتری را 4 میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول