اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال/

استقلا پل صعود صبا به لیگ قهرمانان آسیا

خبرگزاری فارس: استقلال تهران در صورت شکست مقابل صبای قم پل صعود شاگردان ویسی به مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا خواهد شد.

استقلا پل صعود صبا به لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس کم کم به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و در این بین تیم‌های بالای جدول رده‌بندی برای تحکیم موقعیت خود و دستیابی به سهمیه‌های کشورمان در جام قهرمانان فصل آینده باشگاه‌های آسیا تلاش دوچندانی را آغاز کرده‌اند و همین عامل سبب جذابیت بیشتر رقابت‌ها شده است.

یکی از تیم‌هایی که در بین بالانشینان جدول رده‌بندی خود را به عنوان تیمی مدعی در لیگ امسال معرفی کرده است، بدون تردید تیم صبای قم است که حضور این تیم در میان تیم‌های بالای جدول آن هم با بازیکنانی که بیشتر آنها نخستین بار حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه می‌کنند، بسیاری از کارشناسان فوتبال کشور‌مان را متعجب کرده است.

تیم فوتبال صبای قم که در لیگ برتر این فصل در آخرین مسابقه خود نتوانست نتیجه مطلوبی کسب کند و برابر تیم صنعت نفت آبادان به تساوی دست یافت، اکنون شرایط خوبی در جدول دارد و در صدد آنست که بتواند با کسب سه امتیاز در بازی حساس هفته سیزدهم دور برگشت لیگ برتر و حفظ اختلاف خود با تیم پنجم جدول رده‌بندی بار دیگر بخت خود را برای کسب یکی از سهمیه‌های کشورمان در فصل آینده جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا افزایش دهد.

در شرایطی که در حال حاضر تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، استقلال تهران، تراکتور سازی تبریز و صبای قم خود را از سایر مدعیان جدا کرده و در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفته‌اند، این هفته تیم‌های دوم و چهارم جدول یعنی استقلال و صبا در قم به میدان می‌روند تا چهره مدعی واقعی قهرمانی بین استقلال و سپاهان نیز مشخص شود.

صبا که همواره برای استقلال حریف دندان گردی بوده‌ در صورت برتری مقابل استقلال تهران یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود، به همین خاطر دیدار این تیم با استقلال تهران یکی از بازی‌های مهم دو تیم در چند فصل اخیر لیگ برتر فوتبال به شمار می‌رود.

صبای قم برای اینکه بتواند همچون آغاز لیگ یازدهم یکی از تیم‌های موفق لیگ برتر باشد، از بازی این هفته خود در مصاف با استقلال تهران قطعا به دنبال سه امتیاز است و در پانزدهمین دیداری که میهمان لیگ برتری‌ها خواهد بود، باید با تیم مدعی استقلال بازی سختی برگزار کند.

در شرایط فعلی استقلال تهران با 55 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه ‌ای کشور ایستاده است و تیم صبای قم با کسب 46 امتیاز در مکان چهارم جای دارد. در صورتی که بازی امروز به سود صبای قم به پایان برسد، استقلال پل صعود صبا به لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد. 

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول