اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه تاکید کرد

سال 91، سال شکوفایی و عمران کرمانشاه

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: سال 91، سال شکوفایی و عمران در استان کرمانشاه است.

سال 91، سال شکوفایی و عمران کرمانشاه

به گزارش خبرنگار فارس از پاوه، دادوش هاشمی امروز در مراسم افتتاح شهرداری بانه‌وره از توابع بخش باینگان شهرستان پاوه اظهار کرد: استان کرمانشاه از نظر اعتبار در سال‌جاری در سطح اول کشور است و سال 91، سال شکوفایی کرمانشاه از نظر عمرانی خواهد بود.

وی تصریح کرد: خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در صدر برنامه‌های دولت است و ما برای انجام این کار آنچه در توان داریم به‌کار خواهیم بست.

هاشمی با تقدیر از مردم بانه‌وره گفت: این شهر با تقدیم بیش از 50 شهید و 70 جانباز دین خود را به نظام ادا کرده است.

استاندار کرمانشاه از مردم بانه‌وره خواست با توجه به استعدادهایی که در زمینه دامپروری و کشاورزی در منطقه وجود دارد شهروندان نسبت به تشکیل شرکت‌های کشاورزی و دامپروری اقدام کنند و از تسهیلات آن بهره‌مند شوند.

نماینده مجلس مردم اورامانات نیز گفت: اورامانات منطقه شهدا و ایثارگران است که با صبر انقلابی و در سایه منویات مقام معظم رهبری دین خود را به طریقی شایسته به نظام ادا کرده‌اند.

نعمت‌الله منوچهری افزود: خدمت کردن به مردم از افتخارات همیشگی مسئولان نظام بوده و امیدواریم همچنان تداوم داشته باشد.

گفتنی است، استاندار کرمانشاه در زمان ورود خود به شهر بانه‌وره ابتدا به دیدار خانواده شهیدان فتاحی‌زاده با سه شهید و شهیدان رحمانی با دو شهید رفت و از نزدیک به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

استاندار کرمانشاه در دیدار با خانواده شهدا افزود: از پرتو خون شهیدان است که ایران اسلامی روز به روز پله‌های اقتدار و عظمت را طی می‌کند و هراسی را به دل دشمنان نظام می‌اندازد.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا برای ملت ایران اسلامی قابل احترام هستند چون‌که اگر این شهیدان نبودند سرزمین ایران اسلامی هم به بهانه‌های مختلفی مورد طمع مستکبران غربی قرار می‌گرفت در نتیجه خون این شهیدان است که حافظ  و نگهدار این مملکت است.

هاشمی  تصریح کرد: عزت ایران اسلامی مرهون صبر و تحمل خانواده معظم شهدا است و ما این صبوری را با اطاعت کردن از مقام معظم رهبری ارج می‌نهیم.

وی همچنین با بیان اینکه ما در همه حال تابع بی‌قید و شرط  فرمایشات رهبری هستیم گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری خون شهدا برای ما که رهروان آن عزیزان به یادماندنی ارزشمند هستیم، مستدام خواهد یافت و تا آخرین مسیر پیوست به لقاءالله از آن دفاع می‌کنیم.

در مراسم امروز بخشدار باینگان با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست شهرداری بانه‌وره منصوب شد.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول