اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

دومین نمایشگاه صنعت چاپ و تبلیغات قم افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: دومین نمایشگاه صنعت چاپ و تبلیغات قم عصر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افتتاح می‌شود.

دومین نمایشگاه صنعت چاپ و تبلیغات قم افتتاح می‌شود

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایشگاه صنعت چاپ و تبلیغات از 17 تا 19 خرداد با همکاری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اتحادیه چاپخانه‌داران، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم و شرکت شکوفامهر به عنوان مجری طرح در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برپا می‌شود.

وی با اشاره به برپایی 39 غرفه در این نمایشگاه ابراز داشت: 12 غرفه در این نمایشگاه به چاپخانه‌داران اختصاص یافته و پنج غرفه نیز مربوط به صحافی‌های استان قم است.

سید رسول موسوی‌نژادیان اضافه کرد: مراکز ارائه‌دهنده تجهیزات و ماشین‌آلات چاپ و نشر نیز 9 غرفه و کانون‌های تبلیغاتی نیز پنج غرفه را در این نمایشگاه به خود اختصاص داده‌اند.

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: موزه تاریخ صنعت چاپ و نشر، اتحادیه صادرکنندگان این صنعت و صنایع بسته‌بندی از مجموعه‌هایی هستند که در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

وی افزود: از جمله برنامه‌هایی که در حاشیه برگزاری این نمایشگاه انجام خواهد شد، برگزاری انتخابات شورای مشورتی صنعت چاپ و نشر کشور با حضور رؤسای اتحادیه چا‌پخانه‌داران کشور است.

موسوی‌نژادیان اظهار داشت: همچنین یک نشست تخصصی با موضوع مشتری و فروش در روز پنجشنبه و یک همایش بازاریابی و تبلیغات در صنعت چاپ و نشر در روز جمعه در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه امروز ساعت 17 با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افتتاح خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به تاسیس شهرک صنعت چاپ و نشر برای نخستین بار در کشور در استان قم ابراز داشت: این موضوع ضرورت شناسایی و معرفی ظرفیت‌های صنعت چاپ و نشر را به خوبی روشن می‌سازد.

وی خاطر نشان کرد: مراکزی که می‌توانند در زمینه چاپ و نشر خدماتی داشته باشند، با حضور در این نمایشگاه توانایی‌های خود را به مخاطبین ارائه داده و سطح فعالیت‌های خود را ارتقا می‌دهند.

موسوی‌نژادیان ابراز کرد: این نمایشگاه امسال زودتر از روز چاپ و نشر برگزار می‌شود تا نیازها و کمبودها شناسایی شده و وضعیت این صنعت بهبود بخشیده شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول