اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی:

چهار بانده ورودی لیکک تا هفته دولت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی گفت: با توجه به تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد، خط چهار بانده ورودی لیکک به طول 5 کیلومتر تا هفته دولت به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

چهار بانده ورودی لیکک تا هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمدظاهر سیاوش صبح امروز در حاشیه بازدید از محور چهار بانده لیکک اظهار کرد: با اختصاص مبلغ 500 میلیون تومان استاندار به این محور و دستور جدی جهت دریافت اعتبارات لازم تا پایان تیرماه سال جاری و آغاز عملیات پیمانکاران، خط چهار بانده ورودی لیکک در هفته دولت افتتاح خواهد‌ شد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان بهمئی در ادامه گفت: این محور یکی از نقاط حادثه ‌خیز این شهرستان است که مشکلات فراوان و سوانح رانندگی دلخراشی را هر روزه در این محور شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: در صورت افتتاح این محور، خطر تصادفات به طور جدی کاهش پیدا خواهد ‌کرد و مدت مسیر لیکک به بهبهان کمتر می‌شود.

فرماندار بهمئی عنوان کرد: برطرف ‌کردن معارض در این مسیر با همکاری مردم و دستور و نظارت مدیرکل راه و شهرسازی در صورت پرداخت غرامت به مالکان منازلی که بر سر راه این مسیر قرار دارند این محور را از بن‌بست خارج می‌کند و مرحله بازگشایی در این محور زودتر انجام می‌‌شود.

سیاوش ابراز کرد: یکی دیگر از مشکلات ورودی این شهر نبود روشنایی است که در صورت همکاری شورای این شهر و شهردار لیکک می‌توان ورودی شهر را جدول‌گذاری کرده و دو کیلومتر از ورودی شهر دارای روشنایی شود.

فرماندار بهمئی تصریح کرد: پل ارتباطی بنه پیر با اعتبار 400 میلیون تومان به بهره‌برداری کامل رسیده که با حضور خانواده شهدا، مدیرکل راه و شهرسازی، مسئولان محلی و اداری این شهرستان به مناسبت آزادسازی خرمشهر افتتاح شد.

فرماندار شهرستان بهمئی از افتتاح پل چشمه امیری خبر داد و گفت: با جذب اعتبار 350 میلیون تومان و اتمام کار این پل و افتتاح آن در نیمه شعبان، مشکل ارتباطی بین بخش‌های سرآسیاب و ممبی برطرف می‌‌‌‌‌شود.

سیاوش افزود: 2.5 کیلومتر جاده ارتباطی بیشه خشکو و قسمتی از جاده سرلیکک با اعتبار 150 میلیون تومان آسفالت و تا نیمه اول تیرماه افتتاح می‌شود.

مسئول ارشد اجرایی این شهرستان گفت: با اختصاص مبلغ 400 میلیون تومان و دریافت این اعتبار، پل ارتباطی بابااحمد که مرحله خاک‌ریزی آن به پایان رسیده، با رفع سایر مشکلات آن در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول