اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سوادکوه

قهرمان وزن 84 کیلوگرم مسابقات آسیایی استقبال شد

خبرگزاری فارس: محمد جواد ابراهیمی قهرمان طلایی وزن 84 کیلوگرم مسابقات آسیایی با استقبال مردم به زادگاهش شهر شیرگاه بازگشت.

قهرمان وزن 84 کیلوگرم مسابقات آسیایی استقبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد جواد ابراهیمی قهرمان طلایی وزن 84 کیلوگرم مسابقات آسیایی عصر امروز با استقبال مردم به زادگاهش شهر شیرگاه بازگشت.

محمدرضا دارابی رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه در مراسم استقبال از قهرمان طلایی وزن 84 کیلوگرمی مسابقات جوانان آسیا با اشاره به استعدادهای قابل توجه کشتی در سوادکوه گفت: کسب عنوان‌های مختلف بین‌المللی و آسیایی  در رشته کشتی بیانگر استعداد بالای کشتی در شهرستان سوادکوه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه با بیان این مطلب که حضور در المپیک و مسابقات جهانی باید از اهداف مهم ورزشی کشتی‌گیران قرار داشته باشد، افزود: کسب افتخار ملی توسط ورزشکاران سوادکوهی در رشته‌های مختلف موجب افزایش انگیزه ورزشکاران دیگر و افزایش تعداد ورزشکاران می‌شود.

دارابی گفت: تیم کشتی آزاد جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و یک برنز با شایستگی به مقام قهرمانی دست یافت و در وزن 50 کیلوگرم حمید خلیلی دیگر کشتی‌گیر سوادکوهی نیز به مدال نقره دست یافت.

 

 

 

وی اضافه کرد: محمد جواد ابراهیمی در وزن 84 در دور نخست مقابل "شاوکاتجان" از کشور ازبکستان به برتری دست یافت و در دور دوم "یرالی عبدراشف" از قزاقستان را نیز از پیش روی برداشت و در مرحله نیمه نهایی نیز "باتدورج نامخای" از مغولستان را شکست داد و در فینال "سومورگ از هند با نتایج سه به دو و سه به صفر شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه بر توسعه بسترهای ورزشی سوادکوه تاکید کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف ورزشی به همکاری و همراهی مسئولان و مردم و خانواده‌ها نیاز داریم.

محمدجواد ابراهیمی قهرمان طلایی وزن 84 کیلوگرم مسابقات آسیایی نیز با تشکر از حضور مردم بر تلاش خود برای دست‌یابی به موفقیت‌های بیشتر تاکید کرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول