اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت فولاد ماهان

کشتی اصفهان در انتظار قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه دید‌گاه‌های مسئولان هیئت کشتی استان اصفهان و باشگاه فولاد ماهان نزدیکی خوبی با یکدیگر دارد، می‌توان موفقیت تیم کشتی اصفهان را در سال 1391 برای قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور پیش‌بینی کرد.

کشتی اصفهان در انتظار قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور است

داوود شیران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت اعلام آمادگی باشگاه فولاد ماهان برای حمایت از کشتی اصفهان اظهار داشت: طبق توافق‌های انجام شده بین هیئت کشتی استان اصفهان و باشگاه فولاد ماهان قرار شد شاهد حمایت این باشگاه از رقابت‌های لیگ کشتی پایه که از اساسی‌ترین رده‌های سنی کشتی اصفهان است، باشیم.

وی با بیان اینکه باشگاه فولاد ماهان قرار است حمایت از رده‌های ‌سنی نوجوانان آزاد و فرنگی، جوانان آزاد و فرنگی، لیگ دسته یک آزاد و لیگ برتر را برعهده بگیرد، تصریح کرد: باشگاه فولاد ماهان با توجه به خصوصیات خاصی که دارد، آبرویی برای باشگاه‌های استان اصفهان است.

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط موجود کشتی اصفهان نیاز به حمایت داشت، تاکید کرد: حمایت باشگاه فولاد ماهان حرکت بسیار خوب و ارزنده‌ای برای این رشته ورزشی است.

وی تاکید کرد: مدیریت باشگاه فولاد ماهان در مورد رشته کشتی، به صورت کلان و پایه‌ای علاقه پیدا کرده است و به طور حتم می‌توانیم پیروزی در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور را از آن خود کنیم.

شیران با بیان اینکه بودجه‌های اداره ورزش و جوانان استان اصفهان جواب‌گوی نیاز هیئت کشتی استان اصفهان برای حضور کشتی‌گیران در رقابت‌‌های لیگ نیست، اظهار داشت: با حمایت‌‌های دلسوزانه فولاد ماهان آینده درخشانی در انتظار کشتی استان اصفهان است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول