اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی بندر نوشهر

مسابقات گاردهای بنادر و کشتیرانی کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: هشتمین دوره مسابقات کشوری گارد بنادر و کشتیرانی کشور به میزبانی نوشهر با حضور 12 تیم در مجتمع بنادر و کشتیرانی واقع در کلارآباد آغاز به‌کار کرد.

مسابقات گاردهای بنادر و کشتیرانی کشور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کلارآباد، بعدازظهر امروز هشتمین دوره مسابقات کشوری گارد بنادر و کشتیرانی کشور به میزبانی نوشهر با حضور 12 تیم در مجتمع بنادر و کشتیرانی واقع در کلارآباد آغاز به‌کار کرد.

دبیر کمیته اجرایی هشتمین دوره این مسابقات در کلارآباد در محل برگزاری این دوره گفت: از جمع بنادر کشور بنادر امام (ره)، آبادان، شهید رجایی، انزلی، بوشهر، خرمشهر، چا‌بهار، لنگه، بنادر گلستان و یک تیم از سازمان مرکزی بنادر کشور و نوشهر با حضور 110 نفر اعم از ورزشکاران و مربیان که حدود 90 نفر از آنها ورزشکار هستند در رشته‌های ورزشی آمادگی جسمانی و تیراندازی (تراپ) یا  اهداف پروازی به مدت یک روز برگزار می‌شود.

محمد فرهادی اهداف برگزاری این مسابقات را تقویت روحی و جسمی، ارتقای سطح سلامت، افزایش کارایی در ماموریت‌های محوله، سنجش میزان آمادگی دفاعی و رزمی نیروهای گارد بنادر و کشتیرانی کشور عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره سعی شده نیروها در کنار رقابت، مشق رفاقت را نیز سر لوحه کار خود قرار دهند و به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل در کنار تهذیب نفس و ورزش عمل کنند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول