اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ورود به مسابقه استانی

مسابقات کشتی قهرمانی شهرستان میاندرود پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات کشتی قهرمانی شهرستان میاندرود پایان یافت.

مسابقات کشتی قهرمانی شهرستان میاندرود پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، مسابقات کشتی قهرمانی شهرستان میاندرود برای ورود به مرحله استانی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

دبیر هیئت کشتی شهرستان میاندرود امروز در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری مسابقات متعدد کشتی در چند ماهه سال جاری، این مسابقات را با هدف آمادگی بیشتر ورزشکاران جوان و نوجوان شهرستان دانست.

عبدالرضا اسعدی وضعیت ورزش کشتی در میاندرود را مطلوب عنوان و تصریح کرد: برگزاری مسابقات متعدد در این رشته ورزشی موجب ایجاد علاقه وافر به کشتی بین نوجوانان و نونهالان این شهرستان شده و امیدواریم بتوانیم از این علاقمندان، قهرمانان شایسته‌ای برای آینده تحویل دهیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و انتخابی شهرستان میاندرود گفت: این مسابقات با حضور 90 شرکت‌کننده در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در سالن ورزشی امام رضا (ع) شهر سورک برگزار شد.

 

اسعدی خاطرنشان کرد: در پایان در رده سنی نونهالان و در وزن 32 کیلوگرم علی جدیدی و علیرضا شجاعی، در 35 کیلوگرم امیر پرسته و رضا دباغی، در 38 کیلوگرم علی نجفی و رضا رمضانی، در 42 کیلوگرم  سید آرمان ساداتی و امیر حسین آذرباد، در47 کیلوگرم محمدتقی بابانژاد و قاسم عبدی، در 53 کیلوگرم میثم معتمد و محمدحسین طالبی، در 59 کیلوگرم مهدی ابراهیمی، در 66 کیلوگرم سید علی اکبر حسینی و حسین طالبی و در 73 کیلوگرم سلمان مهدوی و میلاد نادری به مقام‌های اول و دوم دست یافتند.

دبیر هیئت کشتی میاندرود ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز در 42 کیلوگرم سجاد بنی اسد و امین گدایی، در 46 کیلوگرم علی شیردل و ارشاد علیزاده، در 50 کیلوگرم فرزین آهنگر و امیرحسین عرب خزائیلی، در 54 کیلوگرم مهدی اسعدی و رضا نصیری، در 69 کیلوگرم امیرمحمد فلاح و محمدرضا آروند، در 76 کیلوگرم رضا فرداسدی، در 85 کیلوگرم امیرحسین دارابکلایی و محمد قربانی و همچنین در وزن 100 کیلوگرم جواد طالبی و علیرضا سعداللهی به مقام‌های اول و دوم  دست یافتند که به مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول