اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

قم میزبان پیکارهای لیگ منطقه‌ای کشتی کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از میزبانی قم در برگزاری رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور خبر داد.

قم میزبان پیکارهای لیگ منطقه‌ای کشتی کشور شد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال برای سومین سال متوالی با برنامه‌ریزی بسیار خوب فدراسیون کشتی کشورمان، مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی کشورمان برنامه و نحوه برگزاری مسابقات را نیز اعلام کرده است که بر این اساس پیکارهای لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در روزهای 13 و 14 تیر در شش منطقه آغاز می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: با برنامه‌ریزی دقیق و مطلوب فدراسیون کشتی، این مسابقات به ترتیب به میزبانی هیئت‌های کشتی استان‌های گلستان، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، کردستان، لرستان و یزد به انجام خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: این رقابت‌ها با حضور بیشتر استان‌های کشور هر هفته و به صورت متمرکز و با یک کیلوگرم ارفاق وزن طبق وزن‌های قانونی برگزار می‌شود در حالی که برنامه این مسابقات به استان‌های سراسر کشور ارسال شده است.

حلوایی ادامه داد: مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی قهرمانی باشگاه‌های کشور در دو رشته آزاد و فرنگی و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با شرکت تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که قم نیز یکی از استان‌های شرکت‌کننده محسوب می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال 91 در مناطق شش‌گانه برگزار می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان، آغاز این رقابت‌ها از سیزدهم تیر ماه اعلام شده است.

وی یاد‌آور شد: بر این اساس کشتی‌گیران قم در هر دو رشته آزاد و فرنگی با تیم‌های مشخص شده در هر دو رده سنی، این روزها تمرینات خود را با جدیت زیر نظر مربیان خود انجام می‌دهند تا در مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی جوانان و نوجوانان کشور حضوری قوی داشته باشند.

حلوایی خاطر نشان کرد: تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی دو رده سنی نوجوانان و جوانان قم در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های استان‌های تهران، البرز، سمنان و مرکزی هم‌گروه هستند که امیدوارم همانند سال گذشته نتایج خوبی در جدال با حریفان خود کسب کنند.

رئیس هیئت کشتی استان قم خاطر نشان کرد: با توجه به قرعه‌کشی صورت گرفته، در منطقه یک استان‌های مازندران، خراسان رضوی، توابع تهران، گلستان و خراسان شمالی برای صعود به مرحله بعد رقابت‌ها پیکار خواهند کرد.

وی ابراز داشت: در منطقه سه کشتی لیگ منطقه‌ای باشگاه‌های کشور، تیم‌های استان‌های قزوین، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان رقابت می‌کنند.

حلوایی افزود: در منطقه چهار نیز تیم‌های کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان و ایلام حضور دارند و در منطقه پنج‌ استان‌های اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر رقابت خواهند کرد در حالی که در منطقه شش استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، هرمزگان و خراسان جنوبی حضور دارند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول