اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با مبعث حضرت رسول(ص)

بزرگ‌ترین مسابقات کشتی محلی گیلان و مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری مسابقات کشتی محلی گیلان و مازندران گفت: بزرگ‌ترین مسابقات کشتی محلی استان‌های گیلان و مازندران همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) در شهر جدید تاسیس هچیرود برگزار می‌شود.

بزرگ‌ترین مسابقات کشتی محلی گیلان و مازندران برگزار می‌شود

علی فقیه عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: این مسابقات در چهار شب 28 و 29 خرداد و اول و دوم تیرماه در محله محمدحسین آباد هچیرود برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات کشتی‌گیران محلی استان‌های گیلان و مازندران حضور داشته و همچنین از چهره‌های سرشناس برای حضور در این دوره از مسابقات دعوت شده است.

وی از حضور فردین معصومی و حسن رنگرز به عنوان کشتی‌گیران صاحب نام و همچنین نائب رئیس فدراسیون کشتی، محمد رویانیان و مهرعلی باران‌چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح سراسر کشور در این رقابت‌ها خبر داد.

فقیه عبداللهی با اشاره به برگزاری جلسات پیرامون هماهنگی اجرای این مسابقات بیان داشت: این دوره از مسابقات با تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر هچیرود و همکاری تربیت بدنی شهرستان چالوس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول