اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

کشتی انقلاب امروز در مسیری که امام مشخص کرده حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: کشتی انقلاب امروز درست در مسیری که امام مشخص کرده بود با رهبری خلف صالح ایشان به حرکت خودش ادامه می‌دهد.

کشتی انقلاب امروز در مسیری که امام مشخص کرده حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به فرارسیدن بیست و سومین سالگرد رحلت ملکوتی امام راح(ره) گفت: این روزها تداعی ‌کننده روزهای سخت از دست رفتن مرجعی بزرگ و رهبری شجاع است که در دل یکایک این ملت جای داشت.

وی افزود: رحلت حضرت امام راحل(ره) در شرایط بسیار حساسی اتفاق افتاد، تحلیل‌های دشمنان بر این بود که پایان عمر امام پایان کار انقلاب را نیز رقم خواهد زد و امام با تدبیر دوراندیشانه خود برای احیای نظریه ولایت‌فقیه و تثبیت آن در قانون اساسی جمهوری اسلامی بر تمام فرضیات دشمن خط بطلان کشید.

امام جمعه بروجرد گفت: این مرد بی‌نظیر تاریخ معاصر ایران، نه تنها حق بزرگی بر ملت ایران بلکه بر همه ملت‌های آزاده و مسلمان جهان دارد که با نهضت دینی خود ملت‌های مظلوم و تحت ستم را اراده و جسارت داد تا در برابر ظالمان بایستند.

وی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی این است که 23 سال بعد از رحلت امام بزرگوار ما شاهد موج بیداری اسلامی و قیام‌های مردمی اسلامی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا و سقوط پیاپی دیکتاتورها و مزدوران منطقه‌ای آمریکا هستیم، همان‌هایی که امام در آن روزها وعده سقوط آنها را می‌داد.

حجت‌الاسلام ترابی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به 14 خردادماه بیست و سومین سالگرد انتخاب الهی آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی، افزود: هنوز چند ساعتی از رحلت حضرت امام(ره) نگذشته بود که مجلس خبرگان رهبری در آن حرکت مدبرانه و به هنگامش مقام فرزانه ولایت و مرجعیت را به عنوان رهبر جدید جمهوری اسلامی انتخاب کرد و حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر امام و حمایت قاطعانه مردم از آن انتخاب با طراحی شعارهایی هم‌چون اطاعت از خامنه‌ای اطاعت از امام است مهر تایید بر آن انتخاب به جا و شایسته زده است.

وی گفت: 23 سال از آن انتخاب خدایی گذشته و ایشان توانسته است در طول این 23 سال گذشته پس از رحلت حضرت امام کشتی انقلاب را به سلامت از طوفان‌ها عبور بدهد و به ساحل نجات رهنمون کنند.

امام جمعه بروجرد گفت: مدیریت بحران معظم‌له در دهه‌های دوم و سوم انقلاب یکی از مسائل بسیار مهمی است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.

وی یکی از ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب را مدیریت عالی و خلاقانه ایشان در شرایط حساس و بحرانی عنوان کرد و افزود: در طول این 23 سال ایشان با مدیریت موفق بحران توانسته بحران‌های خطرناکی را مهار کند.

ترابی جنگ اول خلیج فارس و حمله صدام به کویت، عبور از فتنه، حوادث فتنه‌گران در دوران حاکمیت اصلاح‌طلبان، قتل‌های زنجیره‌ای، کودتای 18 تیر، یکه‌تازی مطبوعات زنجیره‌ای را از جمله این بحران‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول