اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

رقابت کشتی‌گیران نوجوان مازندرانی در جام ترکیه

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بین‌المللی جام پیروزی ترکیه، کشتی‌گیران نوجوان ملی‌پوش مازندرانی برای کشورمان به روی تشک می‌روند.

رقابت کشتی‌گیران نوجوان مازندرانی در جام ترکیه

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این مسابقات که روزهای 19 تا 22 خرداد با حضور کشورهای مختلف جهان در شهر گوش آداسی ترکیه برگزار می‌شود، کشتی‌گیران کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

وی گفت: در این دوره از مسابقات 27 کشتی‌گیر نوجوان در قالب تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی به دیدار حریفان خود می‌روند که از این تعداد پنج کشتی‌گیر از مازندران هستند.

دبیر هیئت کشتی مازندران درباره کشتی‌گیران مازندرانی در این رقابت‌ها افزود: صابر خانجانی در وزن 46 کیلوگرم، علی محمدزاده در 50 کیلوگرم، حسین روزبه در 63 کیلوگرم و رضا مظفری در 69 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیر آزاد و علی ارسلان نیز در وزن 54 کیلوگرم رشته فرنگی برای کسب مدال به مصاف حریفان می‌روند.

نوری‌زاده از حضور مربیان مازندرانی در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: سید مراد محمدی به عنوان سرمربی و مهدی نیک‌منش و یعقوب نجفی نیز به عنوان مربیان تیم ملی کشتی آزاد در کادر فنی حضور دارند.

وی در ادامه از میزبانی شهرستان آمل در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی استان خبر داد و افزود: این رقابت‌ها 13 تا 16 خرداد در خانه کشتی آمل برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کشتی مازندران اذعان داشت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی استان نیز در شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

نوری‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها 21 تا 23 خرداد به میزبانی محمودآباد برگزار می‌شود و نفرات برتر اوزان مختلف به اردوی منتخب تیم مازندران برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول