اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چهار سال گذشته

کشتی اصفهان در حال تنزل است

خبرگزاری فارس: پیشکسوت کشتی اصفهان گفت: کشتی اصفهان در طول چهار سال گذشته هیچ موفقیتی را کسب نکرده است و هر روز نسبت به روز گذشته تنزل کرده است.

کشتی اصفهان در حال تنزل است

علیرضا احمد سرشت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در دوران ریاست داود شیران در هیئت کشتی اصفهان، این هیئت هیچ موفقیتی را در سطح کشوری به دست نیاورده که رئیس این هیئت بتواند آن را نقطه شاخصی برای عملکرد خود بیان کند.

وی با انتقاد از مدیریت فعلی هیئت کشتی استان اصفهان گفت: به شخصه با داود شیران رفیق هستم، اما کشتی رفاقت برنمی‌دارد و باید به صورت کارشناسی در مورد این رشته صحبت کرد.

این پیشکسوت با اشاره به عدم حضور کشتی‌گیران برای وزن‌کشی در مسابقات کشتی پیشکسوتان استان اصفهان تصریح کرد: باید حداقل اگر تیم‌هایی از شهرستان‌ها در این مسابقه‌ها شرکت می‌کردند، هزینه ایاب و ذهاب آنها را هیئت استان تأمین می‌کرد.

احمدسرشت با بیان اینکه مشخص نیست بودجه هیئت کشتی چگونه صرف می‌شود، تاکید کرد: با وجودی که هیئت ابتدای سال بودجه خود را از اداره‌کل ورزش دریافت کرده، اما هزینه اعزام هادی اسکندری به مسابقات قهرمانی کشور را پرداخت نکرده است.

وی ادامه داد: باید کارشناسان در این مورد تصمیم‌گیری کنند که بودجه‌ای که در هیئت کشتی در سال‌های گذشته هزینه شده است، چه نتیجه‌ای برای کشتی استان داشته و چرا این رشته با هیچ گونه پیشرفتی رو به رو نبوده است.

احمدسرشت به نارضایتی پیشکسوتان کشتی اصفهان نسبت به وضعیت فعلی این رشته اشاره کرده و افزود: چرا باید استان مازندران هر روز پیشرفت داشته باشد و کشتی اصفهان هر روز نسبت به قبل پس‌رفت کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول